شناسهٔ خبر: 48604337 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

پدر و مادر و فرزندشان در آتش سوختند در تصادف خودرو

صاحب‌خبر -
گروه حوادث/  تصادف یک پیکان با خودروی ‌ام وی‌ام در اصفهان منجر به مرگ 3 عضو یک خانواده شد.
فرهاد کاوه‌آهنگران، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اصفهان در تشریح این خبر گفت: در نخستین ساعات بامداد جمعه یک حادثه بسیار تلخ در حومه شهر اصفهان (محدوده شهر بهارستان) در ابتدای جاده قلعه شور اتفاق افتاد و آمبولانس 115 به محل اعزام شد. همزمان سامانه 125 آتش‌نشانی اصفهان نیز به محل رسید و مشخص شد دو خودروی سواری پیکان و ام وی‌ام با یکدیگر برخورد کرده‌اند. سواری پیکان با 4 سرنشین (شامل پدر و مادر و دو کودکشان) دچار آتش‌سوزی شده است.
با شروع عملیات خاموش کردن آتش مشخص شد یکی از ۲ کودک که در اثر شدت تصادف از خودرو به بیرون پرتاب شده بود زنده مانده است اما ۳ سرنشین دیگر سواری پیکان که پدر و مادر و فرزند بودند در آتش سوختند.
وی ادامه داد: به رانندگان توصیه می‌شود ضمن رعایت موارد ایمنی در رانندگی، یک دستگاه خاموش کننده در خودرو به همراه داشته باشند چرا که اگر حتی یکی از خودروهای عبوری دارای خاموش کننده بود شاید این فاجعه تلخ به بار نیامده بود.
عباس عابدی، سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در رابطه با این حادثه، اظهار داشت: از چهار سرنشین خودرو سه نفر در آتش سوختند و فقط یک پسر بچه 2 ساله با سوختگی شدید و وضعیت وخیم به بیمارستان الزهرا(س) اصفهان منتقل شد.

نظر شما