شناسهٔ خبر: 48558796 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اوج گیری بیماری کرونا در خوزستان با عادی انگاری مردم

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: میزان مراجعه بیماران مبتلا به کرونا به بیمارستان‌های خوزستان و موارد بستری افزایش یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد سلطانی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: میزان مراجعه بیماران مبتلا به کرونا ویروس به بیمارستان‌های خوزستان و موارد بستری افزایش یافته است و در حال برگشت به پیک بیماری و شرایط قرمز در بیمارستان‌ها هستیم.

او افزود: در حال حاضر بیمارستان‌های رازی، امام خمینی (ره)، سینا، امیرالمومنین (ع)، علامه کرمی و فاطمه الزهرا (س) پذیرای بیماران مبتلا به کرونا هستند و احتمالا در روز‌های آینده مجبور می‌شویم بیمارستان‌های دیگر را نیز به چرخه کرونا اضافه کنیم.

سلطانی بیان داشت: بیمارستان رازی اهواز تقریبا تکمیل است و مردم باید رعایت نکات بهداشتی به ویژه پرهیز از حضور در تجمع‌ها و استفاده از ماسک را با جدیت بیشتری در دستور کار خود قرار دهند تا درگیر بیماری و بیمارستان نشوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: افراد واجد شرایط دریافت واکسن کرونا ویروس باید هر چه سریع‌تر به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند تا حداقل، میزان ابتلا به نوع شدید بیماری و مرگ و میر کاهش یابد.

این مقام مسئول در پایان گفت: وضعیت بیماری در روز‌های آینده قابل پیش‌بینی نیست و اکنون تنها راهکار پیشگیری، رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی است.

انتهای پیام/ق

نظر شما