شناسهٔ خبر: 48543364 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

سخنگوی آتش‌نشانی اصفهان خبر داد:

۶۵ حادثه گرفتار شدن در آسانسور تنها در یک روز

سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: روز گذشته (۴ مرداد ماه) آتش نشانان اصفهان به ۸۶ مورد عملیات حریق و حادثه اعزام شدند که بیش از ۶۵ مورد آن حادثه گرفتار شدن در آسانسور بوده است.

صاحب‌خبر -

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص ۸۶ حادثه تنها در یک روز، اظهار: روز گذشته (۴ مرداد ماه) آتش نشانان اصفهان به ۸۶ مورد عملیات حریق و حادثه اعزام شدند که بیش از ۶۵ مورد آن حادثه محبوس شدن در آسانسور بود که اکثراً به دلیل قطعی برق بود.

وی ادامه داد: حادثه ورود حیوانات ولگرد به منزل، محبوس شدن در منزل، تصادف و نشت بنزین و حریق نیمه گسترده انبار پنبه، منزل مسکونی، انبار ضایعات کارتن و چوب، کارگاه چوب بری و خودرو دیگر مواردی بود که در تک تک آنها با کیفیت مطلوب و در کوتاه‌ترین زمان ممکن امداد رسانی شد.

سخنگوی آتش نشانی اصفهان خاطرنشان کرد: افراد باید علاوه‌ بر رعایت اصول ایمنی و پیشگیری از وقوع حوادث، برنامه قطع برق منطقه محل کار یا سکونت خود را تهیه کنند و در آن مدت و نبود برق از آسانسور استفاده نکنند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت اصول ایمنی، تصریح کرد: افراد باید هر چه سریع‌تر نسبت به نصب سیستم بلک اوت و سیستم ups (باطری اضطراری) جهت آسانسورها در زمان قطع برق اقدام کنند تا در آسانسور گرفتار نشوند.

نظر شما