شناسهٔ خبر: 48418081 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگیری ۵۷ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار در کرمان

سرهنگ روانبخش با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی گفت: در این طرح ۴۸ ساعته، ۵۷ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار در کرمان دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ عبدالعلی روانبخش، جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت:  به منظوراجرای طرح برخورد با مخلان نظم و امنیت، ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی، طرح برخورد با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم عمومی را به مدت ۴۸ ساعت در سطح استان کرمان به اجرا در آوردند.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات تخصصی، مخفیگاه و پاتوق‌های اراذل و اوباش، مزاحمین نوامیس، هنجارشکنان و مخلان نظم عمومی در سطح محلات جرم خیز را شناسایی و  بدین منظور با هماهنگی قضایی ۵۷ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار را دستگیر کردند و از ۲۰۸ تن دیگر نیز تعهد کتبی گرفته شد.

سرهنگ روانبخش تصریح کرد: در این طرح، تعدادی سلاح سرد از نوع تبر و قمه، مقادیری مشروبات الکلی و ۳ دستگاه موتورسیکلت سبک و سنگین نیز از متهمان کشف شد که جا دارد از مشارکت و همکاری خوب شهروندان و اهالی محله‌ها در اجرای این طرح قدردانی و بر استمرار همکاری‌های مسئولانه مردم با خادمان نظم و امنیت تاکید کنیم.

انتهای پیام/ م

نظر شما