شناسهٔ خبر: 48211978 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

کاهش نسبی دما در استان‌های شمالی کشور/ دمای هوای اهواز به ۵۰ درجه می‌رسد

کارشناس هواشناسی گفت: فردا در استا‌ن‌های شمالی کشور، خراسان رضوی و خراسان شمالی، وزش باد شدید همراه با کاهش دما پیش بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با بیان اینکه تا روز شنبه در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی وزش باد همراه با رگبار و رعد و برق خواهیم داشت، گفت: همچنین در  استان های شمالی، ارتفاعات خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی در برخی ساعات وزش باد شدید موقتی همراه با کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود و دریای خزر در این مدت مواج است.

ضیائیان توضیح داد:در جنوب سیستان و بلوچستان نیز در سه روز آینده در بعد از ظهر افزایش ابر بارش پراکنده گاهی رعدو برق دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: در ۵ روز آینده پدیده غالب در شرق کشور به ویژه در شمال سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی وزش باد شدید همراه با گرد و خاک است.

ضیائیان تاکید کرد: همچنین در برخی نقاط استان‌های خوزستان، ایلام، بوشهر، تهران ،البرز، قزوین و سمنان وزش باد شدید گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

او درباره آب و هوای استان تهران هم گفت: فردا آسمان تهران صاف گاهی همراه با وزش باد است .بیشترین دمای تهران به ۳۹ درجه و کمترین آن به  ۲۲ درجه می رسد. همچنین فردا بیشترین دمای اهواز ۵۰ درجه و کمترین آن ۳۳ درجه خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما