شناسهٔ خبر: 48087098 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تحویل دو فروند پهپاد سم‌پاشی کشاورزی به مددجویان کمیته امداد مازندران/ اقتصاد مقاومتی در حوزه دانش‌بنیان؛ ویترین کمیته‌امداد

دو فروند پهپاد سم‌پاشی کشاورزی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی مازندران با حضور معاون کمیته امداد امام خمینی کشور تحویل شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدونکنار، میثم معافی معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی مازندران بعدازظهر امروز در مراسم تحویل دو فروند پهپاد سم‌پاشی کشاورزی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی مازندران، اظهار کرد: اتفاق خوبی در حوزه کمیته امداد و حتی در کشور رخ داده این است که کسب و کار برمبنای فناوری نوآورانه شکل گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۸۰ درصد تجارت دنیا، تجارت مبتنی بر فناوری است، گفت: باتوجه به این مهم دیگر اقتصاد مبتنی بر نفت، اقتصاد کوچه بازاری، پهلوی و قاجاری است.

معاون فرهنگی اداره کل کمیته امداد امام خمینی استان مازندران اضافه کرد: اقتضای این کار، ویترین و چشم‌انداز، برنامه‌های توسعه هفتم و حتی برنامه کشور بر تعریف اقتصاد مقاومتی در حوزه دانش‌بنیان است.

معافی در حوزه معاونت فرهنگی و اشتغال اضافه کرد: مراکز نیکوکاری و فرهنگی و اشتغال که  مراکز مردمی ما هستند مراکزی بوده جوانان در حوزه کسب و کار فعال هستند الحمدلله این پیوند خورده شده است.

وی بیان کرد: امروز در مجتمع فرهنگی و تربیتی کمیته امداد در فریدونکنار در مرکز نیکوکاری فرهنگی گفتمان انقلاب اسلامی هستیم و دوستان کسب و کار و مراکز نیکوکاری اشتغال حضور دارند تا در حوزه پهبادها که کسب و کار نو و فناورانه بوده و تجارت و اقتصاد دنیا بر این نوع تجارت مدرن و برتری در دنیا درحال شکل‌ گیری است اقدامات را دنبال کنیم.

 

معاون کمیته امداد امام خمینی مازندران یادآور شد: امروز اتفاق مبارکی درحال رخ دادن است و این پیوند حوزه فرهنگ‌سازی اشتغال خورده شده که انشالله مددجویان باتوجه به استعدادهای کم‌نظیر در این زمینه وارد شوند.

معافی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی در این بخش باید فعال شود، خاطرنشان کرد: به‌ویژه اصرار داریم ویترین برنامه‌ هفتم ما اقتصاد نوآورانه و دانش‌بنیان باشد.

 

وی در پایان گفت: امروز این مهم کلید زده شده و انشالله جوانان ما در این حوزه کسب و کار فن‌آورانه و دانش‌بنیان فعال شوند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

نظر شما