شناسهٔ خبر: 47851208 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

/انتخابات ۱۴۰۰/

فرماندار اردکان: تاکنون حدود ۴۳ درصد واجدین شرایط رای داده‌اند

حمید رضا دهقان

فرماندار اردکان با بیان این که تاکنون حدود ۲۸ هزار نفر در انتخابات شهرستان معادل ۴۳ درصد واجدین شرایط رای داده‌اند، ابراز امیدواری کردتا پایان زمان رای گیری شاهد افزایش مشارکت در این شهرستان باشیم.

صاحب‌خبر -

«مصطفی‌ پوردهقان‌ اردکان» در نشست برخط با خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان یزد اعلام کرد: انتخابات در شهرستان اردکان همزمان با سراسر کشور در ۹۶ شعبه اخذ رای در سه بخش عقدا، مرکزی و خرانق آغاز شده و با شور خوبی در تداوم است.

وی افزود: براساس آمارهای اعلام شده ۶۵ هزار و ۵۰۰ نفر در این شهرستان واجد شرایط هستند که از این تعداد یک میلیون و ۴۵۰ نفر رای اولی هستند.

فرماندار اردکان گفت: تاکنون حدود ۲۸ هزار نفر در انتخابات شهرستان شرکت کرده‌اند که حدود ۴۳ درصد واجدین شرایط را شامل می‌شوند که هرچند در مقایسه با دوره قبل تفاوت فاحشی نداشته است ولی امیدواریم تا پایان زمان رای گیری شاهد افزایش مشارکت باشیم.

وی در همین رابطه خاطرنشان کرد: در بخش عقدا تاکنون تعداد چهار هزار و ۲۰۰ نفر، در بخش خرانق حدود چهار هزار نفر و در بخش مرکزی ۲۰ هزار نفر رای خود را در به صندوق انداخته‌اند.

پوردهقان در پایان بیان کرد: در مجموع ۲۴۰ نفر در انتخابات شهر و روستای اردکان باهم رقابت می‌کنند که ۶۸ نفر در چهار شهر اردکان و مابقی در روستاها در حال رقابت هستند.

انتهای پیام

نظر شما