شناسهٔ خبر: 47835632 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انتخابات ۱۴۰۰؛

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا

امروز هر برگه رایی که به صندوق‌ها انداخته می‌شود، در حقیقت رأی به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی است و این برای کشور بسیار با ارزش و با اهمیت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز ۲۸خردادماه  همزمان با سراسر کشور ، ساعت ۷ صبح  در  استان خراسان شمالی آغاز شد.

بیشتر بخوانید

مردم از همان ساعات ابتدایی با حضور در پای صندوق های رای سرنوشت کشور را رقم خواهند زد.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا

افزایش شعب اخذ رای در خراسان شمالی

هزار و ۲۰۳ شعبه اخذ رای برای این انتخابات در استان پیش‌بینی شده است.

۲۵ هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و امنیتی، برگزاری این دوره از انتخابات را در خراسان شمالی برعهده دارند.

۶۷۲ هزار و ۶۵۷ نفر واجد شرایط رای دادن هستند که ۱۷ هزار و ۷۴۶ نفر رای اولی اند.

انتخابات شورا‌های اسلامی در بجنورد و شیروان تمام الکترونیکی است.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا

دعوت مسئولین استانی از مردم

آیت الله غلامرضا فیاضی نماینده مجلس خبرگان رهبری در خراسان شمالی ، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری نماینده ولی فقیه در استان و محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی در پیامی مشترک از مردم استان برای حضور گسترده در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی و شهر و روستا دعوت کردند.

سیاوش وحدت مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت:واحد‌های صنعتی و سرمایه گذاران و تمامی کارگران پیشگام حضور فعال در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ هستند.

وحدت افزود:سه صندوق سیار اخذ رأی در شهرکهای صنعتی بجنورد ، بیدک و مانه و سملقان برای صنعتگران پیش بینی گردیده است و آراء صنعتگران را اخذ خواهند کرد.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا

حضور مسئولین در انتخابات ۱۴۰۰ 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در نخستین ساعت اخذ رای با حضور در مسجد امام خمینی (ره) و در شعبه ۵۱ بجنورد رای خود را برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر به صندوق انداخت.

حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری گفت: مردم به عنوان پایه‌های نظام یک‌بار دیگر حماسه خلق خواهند کرد و به جهانیان نشان خواهند داد که همواره پای آرمان‌های نظام و انقلاب ایستاده اند.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا

استاندار خراسان شمالی هم در ساعات اولیه آغاز انتخابات با حضور  در مسجد انقلاب بجنورد رای خود را درون صندوق انداخت.

محمدعلی شجاعی پس از این که اسامی منتخبان خود برای عضویت در شورای اسلامی شهر بجنورد را به شیوه الکترونیکی به صندوق های رای مکانیزه سپرد، رای منتخب خود برای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران را نیز به صندوق شماره ۵۴ مستقر در مسجد انقلاب انداخت.

لحظه به لحظه با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا

بیماران کرونایی و انتخابات

رجایی نیا دبیر ستاد انتخابات استان  با اشاره به حضور مطلوب مردم استان در شعب اخذ رای گفت: با پیش بینی های انجام شده، برای اخذ رای بیماران کرونایی و افرادی که امکان حضور در این شعب را ندارند،صندوقهای سیار، پس از تماس متقاضیان با ستاد انتخابات مستقر در فرمانداری ها ، در محل سکونت این افراد حاضر می شوند.

انتهای پیام/د

 

نظر شما