شناسهٔ خبر: 47801493 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انتخابات شوراها؛

برگزاری انتخابات تمام مکانیزه در شهر‌های بجنورد و شیروان

آخرین خبر‌ها و شنیده‌های انتخاباتی شورا‌ها در خراسان شمالی را در بسته زیر مشاهده کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، برادران رئیس ستاد انتخابات استان گفت: ۲۵هزار نفر در روز انتخابات از عوامل اجرایی، نظارت و تامین امنیت شعب اخذ رای حضور خواهند داشت.

برادران افزود:با توجه به وجود بیماری کرونا و تاکیدات وزیر کشور تعداد شعب اخذ رای افزایش یافت که در حال حاضر هزار و ۲۰۴ شعبه اخذ رای فعال است.

بیشتر بخوانید

او با تاکید بر اینکه تمام عوامل، آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی در تراز جمهوری اسلامی ایران دارند، عنوان کرد: نقش، حضور و مشارکت حداکثری مردم در تعیین سرنوشت بسیار مهم است لذا باید زمینه ارتقای رضایت مندی و توجه به خواسته‌های مردم را فراهم آوریم.

برادران افزود: تمام برنامه‌ها با پیوست سلامت انجام می‌شود که افزایش تعداد شعب اخذ رای و استفاده از فضا‌های باز و وسیع یکی از این اقدامات جهت حفظ سلامت مردم در روز انتخابات است.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا زمان رای گیری تا ساعت دو بامداد در شعب پرازدحام تمدید خواهد بود.

احمد برادران همچنین از برگزاری انتخابات تمام مکانیزه شورا‌های اسلامی شهر‌های بجنورد و شیروان خبر داد.

رئیس ستاد انتخابات استان تعداد نامزد‌های انتخابات شورای اسلامی شهر‌ها را ۵۶۰نفر، شورا‌های اسلامی روستا‌ها را ۴هزار و ۷۶۲ نفر، واجدان شرایط رای را ۶۷۲هزار نفر و رای اولی‌ها را ۱۷هزار و ۷۴۶ نفر عنوان کرد.

انتهای پیام/د

نظر شما