شناسهٔ خبر: 47739535 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انتخابات شوراها؛

انتخابات شورا‌های شهر در شاهین شهر و میمه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود

آخرین اخبار درباره انتخابات شورای شهر اصفهان را در بسته اخبار شورا‌ها بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، تاجمیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: در این شهرستان ۱۲۲ شعبه اخذ رأی ثابت و چهار شعبه سیار پیش‌بینی شده که سه شعبه در بخش مرکزی و یک شعبه در بخش میمه فعال خواهد بود.

او افزود: در راستای بهره‌مندی از امکانات به روز و با حمایت ستاد انتخابات استان در وزارت کشور و هیئت نظارت مرکزی، انتخابات شورا‌های شهر در  شاهین شهرو میمه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، اما انتخابات شورای روستایی و ریاست جمهوری الکترونیکی نیست.

تاجمیری تصریح کرد: از مجموع ۲۲۴ داوطلب انتخابات شورا‌های شهر در شهرستان ۱۳۰ داوطلب حوزه شهری با یکدیگر برای ۳۲ کرسی شورای شهر رقابت می‌کنند.

از مجموع ۱۰۷ داوطلب شورا‌های روستا ۴۸ نفر در روستا‌های مرکزی و ۵۹ نفر در روستا‌های بخش میمه، برای تصاحب ۴۸ کرسی شورای روستایی، رقابت خواهند کرد.
فرماندار شاهین‌شهر و میمه، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اولویت سلامت عمومی از کاندید‌های شورا‌های شهر و روستا خواست با رعایت شیوه‌نامه پانزده‌گانه ستاد ملی مقابله با کرونا در راستای فعالیت‌های انتخاباتی اجتماعات حداقلی و تبلیغات حداکثری در فضای مجازی و رسانه‌ای را سرلوحه فعالیت‌های انتخاباتی خود قرار دهند.

انتهای پیام/ی

نظر شما