شناسهٔ خبر: 47272929 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

برخورد دو موتورسیکلت با یکدیگر دو مصدوم برجای گذاشت

اسماعیل احسان پور از برخورد بین دو موتورسیکلت در بزرگراه امام علی (ع) خبر داد و گفت: در این تصادف هر دو راکب مجروح شدند.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، اسماعیل احسان پور در خصوص این خبر گفت عنوان کرد: ساعت ۰۷:۲۰ وقوع یک فقره تصادف جرحی بین دو دستگاه موتورسیکلت در محور شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع)، زیر پل محلاتی به پلیس ۱۱۰ اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت: راکب موتورسیکلت اول که در این محدوده با سرعت زیاد مشغول تردد بوده به شدت با موتورسیکلت دوم برخورد کرده و پس از برخورد شدید هر دوی آن‌ها نقش بر زمین می‌گردند.

وی بیان داشت: تیم کارشناسی منطقه ۲۵ پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

این مقام انتظامی ادامه داد: هر دو راکب موتورسیکلت پس از این برخورد مصدوم می‌گردند که با حضور عوامل اورژانس، خدمات درمانی برای هر دو نفر از آن‌ها انجام شده و در محل حادثه به صورت سرپایی مداوا گردیدند.
 
بیشتر بخوانید:

رئیس منطقه ۲۵ پلیس راهور پایتخت بیان داشت: با بررسی‌های صورت گرفته توسط تیم کارشناسی منطقه ۲۵ پلیس راهور فاتب مشخص گردید، موتورسیکلت اول به علت حرکت با سرعت بالا و تغیر مسیر ناگهانی مقصر این حادثه می‌باشد.

احسان پور بیان داشت: در خصوص این تصادف کروکی جرحی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری مربوطه شد.

وی از رانندگان موتورسیکلت خواست به هیچ عنوان در معابر شهری و بزرگراهی با سرعت بالا حرکت ننمایند و با سرعت مطمئنه و سرعتی که مقررات و قوانین در آن محدوده تعیین نموده تردد کرده تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.
 
انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما