شناسهٔ خبر: 47230513 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بسته اخبار حوادث امروز ۲۵ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰؛

دستگیری سارق باغ‌ها و مزارع کشاورزی / سارق کابل‌های برق بهشهر به دام افتاد

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرقت از باغ‌ها و مزارع کشاورزی در نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: ماموران انتظامی در پی وقوع چند فقره سرقت از باغ‌ها و مزارع کشاورزی، موضوع را با تشکیل پرونده و انجام اقدامات اطلاعاتی در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات پلیسی، مخفیگاه سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: ماموران انتظامی در بازجویی فنی از سارق دستگیر شده ۱۵ فقره سرقت را کشف و متهمان را با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

دستبند پلیس بر دستان سارق سیم و کابل برق در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: ماموران انتظامی در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه‌های توزیع برق، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او با اشاره به شناسایی مخفیگاه یکی از سارقان حرفه‌ای با انجام اقدامات اطلاعاتی، افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه، متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: ماموران انتظامی در بازجویی دقیق از متهم به راز ۱۹ فقره سرقت سیم و کابل برق پی بردند.

دستگیری سارقان ساختمان‌های نیمه کاره در تنکابن

سرهنگ غلامحسین شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: ماموران انتظامی در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره بررسی موضوع را با تشکیل پرونده و کنترل نقاط جرم خیز در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی ۳ حرفه و دارای سابقه سرقت را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی دستگیر کردند.

سرهنگ شعبانی گفت: ماموران انتظامی در بازجویی دقیق از متهمان دستگیر شده ۱۶ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و در حال احداث را کشف و متهمان را با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.
انتهای پیام/س

نظر شما