شناسهٔ خبر: 47140812 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بسته اخبار حوادث امروز ۲۰ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰؛

دستگیری سوداگران مرگ در نور / کشف چوب جنگلی قاچاق در ساری

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۲ سوداگر مرگ در نور

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در اجرای طرح مقابله با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ عامل افیونی در این شهرستان شدند.

او افزود: ماموران، پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ دادش تبار از کشف ۴ کیلوگرم تریاک در بازرسی از منزل متهمان خبر داد و گفت: این دو قاچاقچی مواد مخدر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۸ تن چوب جنگلی قاچاق در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر قاچاق چوب در بخش دودانگه ساری با یک خودروی کامیون، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی بخش قرار گرفت.

او افزود: ماموران با تقویت گشت‌های کنترلی در محور‌های جنگلی خودروی مورد نظر را شناسایی و آن را متوقف کردند.

سرهنگ صفرپور گفت: در بازرسی دقیق از خودرو‌های توقیفی ۸ تن انواع چوب‌های قاچاق که به صورت غیر مجاز از جنگل‌های اطراف برداشت شده بود کشف شد.

او از دستگیری یک قاچاقچی چوب در این عملیات خبر داد و افزود:چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری ۲ سارق کیف قاپ در آمل

سرهنگ حسین هدایتی جانشین فرمانده انتظامی آمل گفت: در پی وقوع چندین فقره کیف قاپی در سطح شهرستان آمل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در این راستا کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه به راکب و سرنشین یک دستگاه موتورسیکت مشکوک شدند.

سرهنگ هدایتی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی آمل افزود: متهمن در بازجویی‌های بعمل آمده تاکنون به ۱۷ فقره کیف قاپی در این شهرستان اعتراف کردند.
انتهای پیام/س

نظر شما