شناسهٔ خبر: 47203116 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هفته پایانی لیگ برتر فوتسال؛

پوکر مس سونگون با درخشش فخیم/ شاگردان شمسایی نایب قهرمان شدند

هفته دهم و پایانی مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری ۳ مسابقه پیگیری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  هفته دهم و پایانی از دور نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری ۳ دیدار در شهر‌های تبریز، اصفهان و مشهد پیگیری شد و در پایان تیم مس سونگون موفق شد برای چهارمین سال متوالی عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال را به دست آورد. نتایج مسابقات امروز لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

مس سونگون ۷ - کراپ الوند قزوین یک

در اولین مسابقه مهم و حساس این هفته امروز تیم‌های مس سونگون و کراپ الوند قزوین به مصاف هم رفتند و در پایان مسی‌ها موفق شدند با نتیجه پر گل ۷ بر یک حریف خود را شکست داده و برای چهارمین سال متوالی عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال را از آن خود کرد. برای مس در این مسابقه فرهاد فخیم (۳ گل)، محمد شجری، میثم خیام، مسلم اولاقباد و محمد حسین درخشانی موفق به گلزنی شدند و تک گل کراپ را هم مهران عالیقدر وارد دروازه مس سونگون کرد.

گیتی پسند اصفهان ۳ - مقاومت البرز یک

در دیگر بازی امروز ۲ تیم گیتی پسند اصفهان و مقاومت البرز رو در روی هم قرار گرفتند و در پایان این دیدار جذاب و دیدنی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان موفق شد با نتیجه ۳ بر یک حریف خود را شکست داده و به مقام نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر دست پیدا کند. در این مسابقه که به میزبانی گیتی پسند و در سالن بدون تماشاگر پیروزی اصفهان برگزار شد، محمدرضا سنگ سفیدی، سعید احمد عباسی و وحید شمسایی برای گیتی پسند و آرش دهدار هم برای مقاومت موفق به گلزنی شدند. تیم فوتسال گیتی پسند با این پیروزی ۲۰ امتیازی شد و بعد از مس سونگون عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرد.

فرش آرای مشهد ۴ - سن ایچ ساوه ۳

در آخرین مسابقه این فصل لیگ برتر فوتسال امروز تیم‌های فرش آرای مشهد و سن ایچ ساوه در سالن بدون تماشاگر شهید بهشتی مشهد به مصاف هم رفتند و در پایان تیم فرش آرا توانست با نتیجه نزدیک ۴ بر ۳ از سد حریف خود عبور کند. ساوجی‌ها با این شکست ۱۷ امتیازی باقی ماندند و در همان رده سوم قرار گرفتند. گل‌های فرش آرا را در این مسابقه مجید خزایی (۲ گل)، حامد عبداللهی و سینا اسدی به ثمر رساندند و علیرضا جوان، علی مروتی و مهرداد کریمی موفق شدند برای سن ایچ گلزنی کنند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما