شناسهٔ خبر: 47194581 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لیگ برتر فوتسال؛

مس سونگون در صدد پوکر قهرمانی/ گیتی پسند و سن ایچ در فکر به دست آوردن جام

هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری ۳ دیدار در شهر‌های تبریز، اصفهان و مشهد پیگیری می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه با برگزاری ۳ دیدار و به صورت همزمان از ساعت ۱۶ در شهر‌های تبریز، اصفهان و مشهد پیگیری می‌شود. تیم‌های مس سونگون، گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه، ۳ تیمی هستند که شانس کسب عنوان قهرمانی را دارند. تا قبل از شروع هفته دهم، تیم فوتسال مس سونگون با کسب ۱۹ امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است و تیم‌های گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه هم به ترتیب با ۱۷ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای گرفته اند.

اگر مس سونگون بتواند در بازی امروز برابر حریف خود به پیروزی دست پیدا کند، در آن صورت برای چهارمین سال متوالی عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر را از آن خود خواهد کرد. همچنین تیم‌های گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه هم در تعقیب مس هستند تا با لغزش این تیم بتوانند به صدر جدول رفته و جام قهرمانی را از دست این تیم خارج کنند. برنامه کامل مسابقات هفته دهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

مس سونگون - کراپ الوند قزوین/ سالن شهید پور شریفی تبریز

در حساس‌ترین مسابقه امروز تیم‌های مس سونگون و کراپ الوند قزوین به مصاف هم می‌روند. این دیدار به میزبانی مس سونگون و در سالن بدون تماشاگر شهید پورشریفی تبریز برگزار می‌شود. مسی‌ها در تلاش هستند تا با برتری در برابر کراپ الوند برای چهارمین سال متوالی عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کنند. مسی‌ها تا قبل از این بازی با ۱۹ امتیاز در صدر جدول قرار گرفته اند و اگر بتوانند امروز برابر کراپ به پیروزی دست پیدا کنند، در آن صورت با کسب ۲۲ امتیاز می‌توانند عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال در این فصل را به دست آورند. شاگردان احمد باغبانباشی در مس سونگون هفته گذشته برابر مقاومت البرز به پیروزی رسیدند و با توجه به شکست سن ایچ در برابر گیتی پسند توانستند به صدر جدول بروند.

بیشتر بخوانید

همچنین تیم فوتسال کراپ الوند قزوین بعد از کناره گیری رضا لک از سرمربیگری این تیم، هفته گذشته برابر فرش آرای مشهد قرار گرفت و در پایان با نتیجه ۶ بر ۳ موفق شد حریف مشهدی خود را شکست دهد. کراپ با این پیروزی ۱۰ امتیازی شد و در همان جایگاه چهارم جدول باقی ماند. حال باید منتظر ماند و دید مس سونگون در بازی فردا چه نتیجه‌ای می‌تواند برابر کراپ به دست آورد.

گیتی پسند اصفهان - مقاومت البرز/ سالن پیروزی اصفهان

در دیگر بازی حساس این هفته امروز ۲ تیم گیتی پسند اصفهان و مقاومت البرز رو در روی هم قرار خواهند گرفت. این دیدار به میزبانی گیتی پسند و در سالن بدون تماشاگر پیروزی اصفهان برگزار می‌شود. شاگردان وحید شمسایی در تیم گیتی پسند اصفهان در تلاش هستند تا با پیروزی برابر مقاومت و همچنین لغزش مس سونگون بتوانند به صدر جدول رفته و بعد از سال‌ها عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورند. آخرین باری که تیم فوتسال گیتی پسند موفق شد در لیگ برتر به مقام قهرمانی دست پیدا کند، مربوط به سال ۱۳۹۵ می‌شود که در هجدهمین دوره لیگ برتر توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند. حال این تیم بسیار امیدوار است با پیروزی در بازی امروز و شکست مس سونگون بتواند بعد از ۵ سال دوباره طعم قهرمانی در لیگ برتر فوتسال را بچشد.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان تا قبل از شروع هفته دهم لیگ برتر با کسب ۱۷ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. از آن طرف مقاومت البزر هم که این فصل را فوق العاده شروع کرد و توانست خودش را به مرحله دوم برساند، تا قبل از شروع بازی‌های فردا با کسب ۷ امتیاز در رده پنجم قرار دارد. حال باید منتظر ماند و دید گیتی پسند امروز در برابر مقاومت البرز چه عملکردی می‌تواند از خودش نشان دهد.

فرش آرای مشهد - سن ایچ ساوه/ سالن شهید بهشتی مشهد

در دیگر بازی مهم این هفته امروز تیم‌های فرش آرای مشهد و سن ایچ ساوه مقابل هم قرار می‌گیرند. این بازی به میزبانی فرش آرا و در سالن بدون تماشاگر شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود. فرش آرا هیچ شانسی برای به دست آوردن قهرمانی ندارد و به همین دلیل در بازی امروز بدون هیچ استرس و نگرانی به مصاف شاگردان جواد اصغری مقدم در تیم سن ایچ ساوه خواهد رفت. از طرفی این بازی برای ساوجی‌ها بسیار حائز اهمیت است. اگر سن ایچ می‌خواهد همچنان جزو مدعیان کسب عنوان قهرمانی باشد حتما باید امروز فرش آرا را شکست داده و منتظر بازی‌های مس سونگون و گیتی پسند با حریفانشان باشد تا ببیند در آن مسابقه چه نتایجی به دست می‌آید. اگر هر ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند نتوانند در برابر حریفان خود به پیروزی دست پیدا کنند و از آن سو سن ایچ موفق شود برابر فرش آرا به برتری برسد، در آن صورت سن ایچ ساوه قهرمان لیگ می‌شود.

بیشتر بخوانید

ساوجی‌ها تا قبل از هفته دهم لیگ برتر فوتسال با ۱۷ امتیاز و با وجود تفاضل گل کمتر نسبت به گیتی پسند در رده سوم جای دارند. همچنین فرش آرا هم با ۷ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار گرفته است. تیم فوتسال سن ایچ ساوه هفته گذشته در مصاف با گیتی پسند اصفهان شکست خورد و همین باعث شد این تیم از صدر جدول فاصله گرفته و به رده سوم سقوط کند. همچنین فرش آرای مشهد هم در برابر کراپ الوند قزوین با نتیجه ۶ بر ۳ مغلوب شد و نتوانست خودش را به رده چهارم برساند.

انتهای پیام/

نظر شما