شناسهٔ خبر: 47099968 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ساختار مناسب برای جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی در شهر تبریز ایجاد شود

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در سال‌های اخیر برای لایروبی مسیل‌های منتهی به شهر تبریز، بر طراحی و ایجاد ساختار مناسب برای جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی در این شهر تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی  امروز در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به بارش شدید باران و تگرگ در مناطقی از تبریز در روز گذشته اظهار داشت: با وجود گلایه‌هایی که از سوی مردم وجود داشت، مدیریت حادثه دیروز بسیار بهتر از حوادث گذشته بود و همه دستگاه‌های ذی‌ربط در صحنه حضور فعال داشتند.

 وی افزود: خوشبختانه این حادثه تنها در بخش‌هایی از شهر اتفاق افتاد و در مناطقی که احتمال خسارت بیشتری وجود داشت، بارش‌ها شدید و رگباری نبود.
 
پورمحمدی یادآور شد: چنین حوادثی ناشی از برخی نارسایی‌ها و کمبودهاست و حادثه دیروز هم نشان داد که مشکلات اساسی داریم.
 
وی متذکر شد: هرچند بخش قابل توجهی از این مشکلات ناشی از اقداماتی است که در طول سالیان طولانی انجام شده، اما امروز ما مسوول هستیم و ضمن اینکه نباید اشتباه‌های گذشته را تکرار کنیم، برای رفع نارسایی‌ها و جبران نقص‌ها هم باید تلاش کنیم.
 
استاندار آذربایجان‌شرقی از دبیرخانه ستاد مدیریت بحران استان خواست تا با همکاری دستگاه‌های مسوول، نسبت به شناسایی نارسایی‌ها و مشکلات و عوامل بروز حوادث مشابه اقدام کرده و برای رفع نواقص، تقسیم‌کار استانی طراحی کند.
 
وی همچنین با اشاره به اقدامات شهرداری تبریز برای مسیل‌گشایی، خواستار ایجاد ساختار مناسبی برای جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی در این شهر شد.

انتهای پیام/60001/س

نظر شما