شناسهٔ خبر: 47043135 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر پشتیبانی امور دام خراسان‌جنوبی:

مجوز خرید گوشت گوساله منجمد از دامداران خراسان‌جنوبی دریافت شد

بیرجند- مدیر پشتیبانی امور دام خراسان‌جنوبی از دریافت مجوز خرید گوشت گوساله منجمد از دامداران استان خبر داد و گفت: دامداران به ازای تحویل گوشت می توانند نهاده دامی دریافت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگارمهر، مهدی روشن، صبح چهارشنبه در نشست خبری اظهارکرد: در حال حاضر مجوز خرید گوشت گوساله منجمد از دامداران أخذ شده است.

مدیر پشتیبانی امور دام خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه شرکت پشتیبانی امور دام آماده أخذ قرارداد با تشکل‌ها و واحدهای صنعتی دام در زمینه خرید گوشت گوساله منجمد است، بیان‌کرد: قیمت خرید ۸۲ هزار و ۵۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم است.

روشن با بیان اینکه پشتیبانی امور دام استان به ازای تحویل هر کیلوگرم گوشت گوساله منجمد سه هزار و ۸۰۰ گرم جو و هزار و ۳۴۰ گرم ذرت را با نرخ مصوب دولتی تحویل دامداران خواهد داد، گفت: سهمیه‌های قابل قبولی از نهاده دامی را در ابتدای امسال از تهران أخذ کردیم.

وی اظهارکرد: در کل سال گذشته ۳۰ هزار تن جو و ۳۳ هزار تن ذرت و ۳۲ هزار تن سویا از انبارهای شرکت پشتبانی امور دام خراسان‌جنوبی تحویل دامداران و مرغداران استان شده است.

مدیر پشتیبانی امور دام خراسان‌جنوبی گفت: در مورد خرید دام سبک نیز هم سازمان جهاد کشاورزی و مسئولان استانی پیگیر هستند تا موافقت وزارت جهاد کشاورزی أخذ شود.

نظر شما