شناسهٔ خبر: 46968099 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هدفگذاری امسال برای افتتاح ۷۰ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری

امسال بهره برداری از ۷۰ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری هدفگذاری شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  محمدکاظم منزوی معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: دراین استان ۷۰ واحد صنعتی با پیشرفت فیزیکی بیشتر از ۸۰ درصد  در حال تکمیل است که طبق برنامه پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

او افزود: این در حالی است که تعداد واحد‌های صنعتی با بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان بیش از این تعداد است، اما برای امسال افتتاح ۷۰ واحد هدفگذاری شده است.

منزوی گفت: پارسال در همین حوزه  ۱۳۵ پروانه بهره‌برداری در استان صادر شد که از این تعداد ۸۵ واحد ایجادی و ۵۰ واحد توسعه ای بوده است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه: پارسال ۲۰ واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشت گفت: این در حالی است که هدفگذاری سال ۹۹ احیای هشت واحد بود.

منزوی افزود: امسال نیز بازگشت ۱۰ واحد صنعتی به چرخه تولید در استان هدفگذاری شده است.

بیشتر بخوانید


او با اشاره به برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص نحوه پرداخت تسهیلات بانکی به واحد‌های صنعتی، خاطرنشان کرد: امسال برای اعطای تسهیلات به واحد‌ها شاخص‌هایی در نظر گرفته شده که در قالب طرح «تام» تعریف شده است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: تسهیلات با هدف فعال کردن ظرفیت‌های خالی واحد‌های صنعتی در محصولات منتخب است و اختصاص به ساخت تولید و بی‌نیاز کردن از واردات و توسعه صادراتی غیرنفتی دارد.

 حدود ۹۰۰ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری فعال است.

انتهای پیام/ش

نظر شما