شناسهٔ خبر: 46825622 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بیماران خاص جنوب غرب خوزستان واکسینه می‌شوند

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از آغاز واکسیناسیون بیماران خاص، سرطانی و دیالیزی از امروز شنبه چهارم اردیبهشت‌ماه در جنوب غرب خوزستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، شکرالله سلمان‌زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اجرایی شدن واکسیناسیون عمومی برای گروه‌های پرخطر همزمان با سراسر کشور از امروز شنبه چهارم اردیبهشت‌ماه، بیماران خاص شامل بیماران هموفیلی، تالاسمی و سیکل سل، بیماران دیالیزی و سرطانی در شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان می‌توانند برای دریافت واکسن کرونا با در دست داشتن کارت ملی یا کارت بیماران خاص به مراکز خدمات جامع سلامت تعیین‌شده در این شهرستان‌ها مراجعه کنند.

وی افزود: تمامی واکسن‌های مورد استفاده در این برنامه واکسیناسیون، ایمن و مورد تایید سازمان جهانی بهداشت و وزارت بهداشت و درمان جمهوری اسلامی ایران است و تزریق آن‌ها هیچ گونه عارضه جدی به دنبال ندارد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: شهروندان به مطالب کذب و شایعات منتشرشده در فضای مجازی در خصوص واکسن کرونا توجه نکنند و خود را در برابر این بیماری واکسینه کنند.

وی ادامه داد: نشانی محل‌های تزریق واکسن برای گروه‌های پرخطر و بیماران خاص در آبادان مرکز خدمات جامع سلامت رازی واقع در ایستگاه ۱۰ کوی بهار و در خرمشهر مرکز خدمات جامع سلامت فردوسی واقع در جنب مرکز بهداشت روبروی سینما نخل است.

سلمان زاده تصریح کرد: متقاضیان در بهبهان نیز می‌توانند به مرکز خدمات جامع سلامت شماره یک شهری واقع در خیابان امام خمینی(ره)، روبروی اداره مخابرات مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما