شناسهٔ خبر: 46821036 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد

آغاز واکسیناسیون بیماران خاص از شنبه در جنوب غرب خوزستان+نشانی محل های تزریق

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان از آغاز واکسیناسیون بیماران خاص، سرطانی و دیالیزی از روز شنبه چهارم اردیبهشت ماه در جنوب غرب خوزستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، شکراله سلمان زاده عصر امروز جمعه سوم اردیبهشت ماه ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: پس از اجرایی شدن واکسیناسیون عمومی برای گروه های پر خطر همزمان با سراسر کشور از فردا شنبه چهارم اردیبهشت ماه سال جاری، بیماران خاص شامل هموفیلی، تالاسمی و سیکل سل، بیماران دیالیزی و سرطانی در محدوده فعالیت های دانشکده(آبادان، خرمشهر و شادگان) می توانند واکسن کرونا را دریافت کنند.

او گفت: گروه های اعلام شده برای دریافت واکسن کرونا با در دست داشتن کارت ملی یا کارت بیماران خاص به مراکز خدمات جامع سلامت تعیین شده در این شهرستان ها مراجعه کنند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: تمامی واکسن های مورد استفاده در این برنامه ی واکسیناسیون ایمن و مورد تایید سازمان جهانی بهداشت و‌ وزارت بهداشت و درمان جمهوری اسلامی ایران است و تزریق آنها هیچ گونه عارضه ی جدی را به دنبال ندارند.

مقام عالی بهداشت و درمان جنوب غرب خوزستان در پایان از شهروندان خواست تا به مطالب کذب و شایعه های منتشر شده در فضای مجازی در خصوص واکسن کرونا توجه نکنند و خود را در برابر این بیماری واکسینه کنند.

لازم به ذکر است که محل های تزریق واکسن برای گروه های پرخطر و بیماران خاص به شرح زیر اعلام شد:

آبادان: مرکز خدمات جامع سلامت رازی واقع در ایستگاه ۱۰ کوی بهار

خرمشهر: مرکز خدمات جامع سلامت فردوسی، جنب مرکز بهداشت، روبروی سینما نخل

شادگان: مرکز خدمات جامع سلامت شماره یک شهری واقع در خیابان امام خمینی(ره)، روبروی اداره مخابرات

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما