شناسهٔ خبر: 46721066 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه موقت ورامین:

دیار ۱۵ خرداد نیازمند توسعه صنایع دفاعی است

ورامین- امام جمعه موقت ورامین با اشاره به جغرافیای مطلوب این شهرستان گفت: دیار ۱۵ خرداد نیازمند توسعه صنایع دفاعی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با تبریک ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی به دلاور مردان ارتش اظهار داشت: اقتدار غرور آفرین ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح حافظ جمهوری اسلامی و ضامن امنیت کشور است و شهدای عزیز ارتش در دفاع مقدس، مرزها و جبهه سلامت شاهد این مدعا می‌باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: روز ارتش را به فرماندهان و امیران سرافراز و سربازان عزیز وطن تبریک عرض نموده و برای این عزیزان توفیقات روز افزون را خواستار هستم.

امام جمعه موقت ورامین یادآور شد: ورامین سرزمین قیام و کفن پوشان همیشه جاوید ۱۵ خرداد انتظار دارد با توجه بیشتر ارتش میزبان پادگان‌های ارتش باشد.

حجت الاسلام محمودی بیان کرد: سرزمین مناسب، جغرافیای مطلوب، کویر و جاده‌های آبیک قزوین به چرمشهر ورامین و بزرگراه حرم تا حرم یک شرایط استثنایی را برای رشد و توسعه این سرزمین رقم زده است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران عنوان کرد: با توجه به سیاست تمرکز زدایی از تهران انتظار می‌رود، نیروهای مسلح و ارتش عزیز استقرار پادگان‌های آموزشی در این شهرستان را مورد بررسی قرار داده و تا از این فرصت مناسب استفاده مطلوب صورت گیرد.

امام جمعه موقت ورامین در پایان سخنان خود اظهار کرد: لازم به ذکر است که قبلاً مکاتباتی با مسئولان محترم صورت گرفته که امید است با پیگیری جدی مسئولان نتایج مطلوبی را شاهد باشیم.

نظر شما