شناسهٔ خبر: 46705917 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فولاد ایران - الوحدات اردن / یکی از ۵ بازی مهم دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

بازی تیم‌های فوتبال فولاد ایران و الوحدات اردن از نگاه AFC به عنوان یکی از جالب‌ترین مسابقات دور دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از بین ۱۰ بازی روز دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب و در هفته دوم، ۵ بازی مهم و نکته دار را این مرحله از مسابقات را معرفی کرد که در بین این بازی ها بازی یکی از نماینده‌های کشورمان یعنی  فولاد ایران مقابل تیم الوحدات اردن قرار گرفته است.

در این گزارش درباره این بازی عنوان شده است:

تیم فولاد ایران در اولین مسابقه خود در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل حریف پر قدرت اماراتی موفق شد العین را با نتیجه قاطع ۴ بر صفر شکست دهد و برای اولین بار از سال ۲۰۱۵ به مرحله گروهی این مسابقات صعود کند.

تیم فولاد خوزستان تنها بعد از ۵ روز پس از صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف حریف پر قدرت قطری، یعنی السد می‌رفت؛ حریفی که در لیگ خود تیمی شکست ناپذیر بوده است و مقابل نماینده ایران به سختی و با گل لحظه‌های پایانی بازی را به تساوی کشاند.

حالا فولادی‌ها با توجه به تساوی مقابل السد و بازی سخت مقابل النصر، می‌توانند بازی مقابل الوحدات را به عنوان یک فرصت عالی برای رسیدن به صدر جدول و همچنین صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بدانند؛ چرا که این تیم اردنی روی کاغذ ضعیف‌ترین تیم این گروه محسوب می‌شود و بردن آن از پیروزی مقابل السد و النصر آسان‌تر به نظر می‌رسد.

فولاد خوزستان که در ۱۳ بازی برگزار شده خود در سال ۲۰۲۱ تنها ۲ شکست را تجربه کرده است، می‌تواند با پیروزی مقابل حریف اردنی با روحیه بالا به مصاف تیم النصر عربستان برود.

بیشتر بخوانید 

انتهای پیام/

نظر شما