شناسهٔ خبر: 46727124 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌و‌گو|

آذری: ۲ بازی حساس و تعیین کننده با النصر میزبان داریم/ هر ۴ تیم گروه ما چِغر و بد بدن هستند

مدیر تیم فولاد گفت: بعد از کسب دو برد و یک تساوی در لیگ قهرمانان آسیا، برای خوشحالی نهایی باید صبور باشیم.

صاحب‌خبر -

سعید آذری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی فولاد خوزستان مقابل الوحدات اردن در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی با الوحدات به مراتب از بازی مقابل السد قطر سخت‌تر شد. این موضوع را در نظر داشته باشید که ما به خاطر برگزاری بازی پلی‌آف آسیا ۴ تا ۵ روز زودتر به عربستان آمدیم و به نسبت دیگر تیم‌های ایرانی زودتر از کشور خارج شدیم. انجام ۳ بازی سخت در ۸ روز آن هم مقابل تیم‌های با انگیزه‌ای مانند السد انرژی زیادی از ما گرفت. به همین خاطر مقابل تیم اردنی نسبت به ۲ بازی قبلی کمتر انرژی صرف کردیم.

وی افزود: الوحدات قصد داشت روی ضد حملات سرعتی تیم ما را غافلگیر کند که شکر خدا، با تدبیر کادرفنی کنترل بازی را در اختیار گرفتیم. به کمک آنالیز دقیق نکونام از تیم حریف، با صرف کمترین انرژی، ۳ امتیاز مسابقه را کسب کردیم تا بتوانیم عملکردی خوب تا اینجای کار داشته باشیم.

مدیرعامل تیم فوتبال فولاد خوزستان، درباره عملکرد شاگردان نکونام در ادامه رقابت‌های در لیگ قهرمانان آسیا گفت: هنوز در اول راه هستیم. راهی سخت، که برای خوشحالی کردن زود است. فقط امروز وقت خوشحالی داریم و برای خوشحالی نهایی باید صبور باشیم. از آنجا که السد مقابل النصر شکست خورد در ادامه رقابت‌ها با برنامه و جدیت بیشتر ظاهر می‌شود. این موضوع کارمان را سخت‌تر می‌کند و نشان می‌دهد که فوتبال مولفه پیش‌بینی ندارد و معادلات صعود به راحتی بهم می‌ریزد. با این تفاسیر تیمی که قصد صعود دارد باید صبور باشد.

آذری در رابطه با آخرین شرایط فولاد گفت: شکر خدا شرایط تیم خوب است. تیم پزشکیبالاسر کار هستند و تیم فنی بچه‌ها را خوب تمرین می‌دهند. به خاطر شرایط نامناسب زمین تمرین، صحبت کردیم و زمین را تغییر دادند. البته در محل برگزاری مسابقه که اجازه تمرین نداریم، اما زمین تمرین جدیدی تعیین شده است که در اولین فرصت باید آن را بررسی کنیم. در روز‌های اخیر تمرینات تیم بیشتر متمرکز بوده و بیشتر وقت ریکاوری داریم و آماده ۲ بازی متوالی مقابل النصر عربستان می‌شویم. ۲ بازی با میزبان کار را کمی برای ما سخت می‌کند. شما دیدید که تیم ما چگونه الوحدات اردن را شکست داد؛ اما النصر عربستان مقابل اردن کارش با مشکل روبه‌رو شد. به قول معروف هر ۴ تیم گروه چغر و بد بدن هستند.

مدیر تیم فولاد خوزستان درباره پیگیری پخش بازی فولاد از صدا و سیما، گفت: هواداران فولاد دوست دارند حقوق‌شان را پیگیری کنیم و صدا و سیما به همه تیم‌ها عادلانه نگاه کند تا همه راضی باشند.

انتهای پیام/

نظر شما