شناسهٔ خبر: 46662440 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

عرضه گوشت تنظیم بازاری ماه مبارک رمضان

مدیر شبکه توزیع «شبکه هوشمند هست اینجا» وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: توزیع گوشت قرمز به قیمت تمام شده و به منظور تنظیم بازار با همکاری شرکت پشتیبانی امور دام کشوربه مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شرکت پشتیبانی امور دام، سجاد امیر زادگان اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان امسال شبکه هوشمند «هست اینجا» وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در همه استان‌ها گوشت و برنج به قیمت تمام شده و به منظور عمل به مسئولیت‌های اجتماعی عرضه می‌کند.

وی افزود: اکنون عرضه این محصولات در استان‌های تهران، البرز، اصفهان، قم و مرکزی آغاز شده و به زودی در استان‌های سمنان، گیلان، قزوین، مازندران، زنجان و خراسان رضوی نیز عرضه می‌شود.

مدیر شبکه توزیع «شبکه هوشمند هست اینجا» تصریح کرد: این محصولات شامل گوشت گوساله جوان نر پرواری بدون چربی به صورت بدون چربی و به قیمت هر کیلوگرم ۱۰۵ هزار تومان همچنین برنج طارم رقم ندا به قیمت ۲۴.۵ هزار تومان عرضه می‌شود.

امیر زادگان تاکید کرد: این محصولات با همکاری ستاد اجرای فرمان امام (ره) با شرکت پشتیبانی امور دام انجام می‌شود و مردم برای تهیه آن می‌توانند به سامانه هست اینجا مراجعه کنند و بعد از ثبت نام و خریداری محصول خود، آن را از فروشگاه‌های معرفی شده در سامانه دریافت کنند.

وی افزود: بر این اساس برای هر نفر امکان خریداری ۳۰ کیلوگرم برنج و سه کیلوگرم گوشت گوساله به قیمت‌های یاد شده فراهم شده است. این محصولات به قیمت تمام شده و به منظور عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و تنظیم بازار به فروش می‌رسد.

نظر شما