شناسهٔ خبر: 46434713 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۲.۶ میلیارد تومان اعتباربرای خرید و نصب دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان نهبندان اختصاص یافت

گروه استان‌ها_ نماینده مردم شهرستانهای سربیشه ونهبندان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های انجام شده ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای خرید و نصب دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان نهبندان اختصاص یافت.

صاحب‌خبر -

 مصطفی نخعی در گفت وگو با خبرنگار  تسنیم در  بیرجند  با اشاره به بازدید صورت گرفته از آخرین وضعیت پروژه‌  اورژانس بیمارستان شهید آتشدست نهبندان اظهار داشت: با راه‌اندازی این دستگاه ظرفیت تولید اکسیژن 400 لیتر افزایش خواهد یافت.

وی بیان کرد: احداث و تکمیل این پروژه با مشکلات شدید اعتباری مواجه بود که بعد از دعوت و سفر معاون وزیر بهداشت به نهبندان تاکنون بیش از 11 میلیارد تومان برای این پروژه اختصاص یافته و اکنون روند کار بدون مشکل اعتباری با سرعت در حال انجام  است و امید می‌رود ظرف حداکـثر 3 ماه آینده این پروژه به اتمام برسد. 

 عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده 2 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار برای خرید و نصب دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان نهبندان تخصیص داده شده است؛ با راه‌اندازی این دستگاه ظرفیت تولید اکسیژن 400 لیتر افزایش خواهد یافت.

وی اظهارکرد: پیگیری های لازم برای استقرار اتوبوس آمبولانس و همچنین فراهم شدن زیرساخت امکان فرود بالگرد حمل بیمار در محوطه بیمارستان شهید آتشدست نهبندان انجام شده است.

 نخعی ابراز امیدواری کرد:این مهم با توجه به افزایش حوادث جاده ای در محورهای ناایمن نهبندان و مسافت زیاد تا مراکز درمانی مرکز استان ضروری است که ان شاالله ظرف چند روز آینده نهایی خواهد شد.

انتهای پیام/250/ ع

نظر شما