شناسهٔ خبر: 46501874 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

عملیات اجرایی توسعه بیمارستان طبس آغاز می‌شود

گروه استان‌ها-نماینده مردم شهرستان‌های طبس، بشرویه، فردوس و سرایان در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات اجرایی توسعه بیمارستان طبس در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند، حجت‌الاسلام مجید نصیرایی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آخرین جلسه هماهنگی برای آغاز عملیات اجرایی توسعه بیمارستان شهید سید مصطفی خمینی طبسبا حضور مسئولان برگزار شد.

وی بیان کرد: در این جلسه ضمن پیگیری مکاتبات قبلی در خصوص مسائل حوزه بهداشت و درمان شهرستان‌های حوزه انتخابیه و بررسی آخرین وضعیت طرح توسعه بیمارستان طبس از معاون درمان وزارت بهداشت دعوت کردیم تا برای ارزیابی وضعیت بهداشت و درمان شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان به حوزه انتخابیه سفر کند.

نماینده مردم شهرستان‌های طبس، بشرویه، فردوس و سرایان در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات اجرایی توسعه بیمارستان طبس در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: سفر قریب الوقوع معاون وزیر بهداشت به طبس نیز به زودی انجام می‌شود.

نصیرایی با بیان اینکه در کار برای مردم و خدمت به جامعه، سلیقه سیاسی هیچ معنایی ندارد و آنچه ملت می‌خواهد خدمت صادقانه است، اظهار داشت: اگر امروز شادی و حلاوتی در شهرستان حاکم است، حاصل اتحاد و همدلی مردم است و این وحدت حاکم در ادامه می‌تواندسبب پیشرفت همه جانبه حوزه انتخابیه شود.

 زغال سنگ پروده طبس برای مشارکت  اعلام آمادگی کرد

 استاندار خراسان جنوبی نیز در همین جلسه اظهار داشت:   امروز و طی نشستی با حضور  معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی و طی هماهنگی‌های قبلی با مدیر عامل شستا و  مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس، برنامه ریزی‌های لازم برای احداث بیمارستان در طبس گلشن انجام و تفاهم نامه مربوطه به امضا رسید.

حمید ملانوری تصریح کرد: شرکت زغال‌سنگ پروده طبس، بزرگترین تولید کننده زغال‌سنگ ایران و وابسته به هلدینگ سرمایه‌گذاری صدر تأمین (تاصیکو) و شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) است. 

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: طی مذاکراتی که صورت گرفت، بخشی از هزینه ساخت این بیمارستان را شرکت زغال سنگ پروده طبس در قالب مسئولیت‌های اجتماعی تأمین می‌کند.

ملانوری افزود: تکمیل، تجهیز بیمارستان و تأمین نیروی انسانی مورد نیاز آن نیز توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این بیمارستان، بخش عمده ای از نیاز منطقه را برطرف خواهد کرد.

انتهای پیام/253/ی

نظر شما