شناسهٔ خبر: 46428694 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سامانه‌ای که درخواست‌های حقوقی شما را آنلاین انجام می‌دهد

برنامه نویس شرکتی دانش بنیان به تشریح خدمات‌رسانی سامانه دعاوی حقوقی که توسط مجموعه آنها طراحی شده است، پرداخت.

صاحب‌خبر -

 محمد حسن سلیمانی مدیر فنی و برنامه نویس یک شرکت دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به  نحوه فعالیت سامانه تولید شده برای فعالیت‌های حقوقی از طریق فضای مجازی بیان کرد: این سامانه برای دعاوی حقوقی  طراحی و برنامه ریزی شده است و انواع خدمات حقوقی و قضائی از دریافت مشاوره تا استخدام و اعزام به محل، وکیل را انجام می‌دهد.

او دامه داد: تمام خدمات به صورت غیرحضوری و آنلاین برنامه ریزی شده است. این شرکت دانش بنیان از اواخر سال ۹۷ شروع به کدنویسی کرد  و در سال ۹۸ تمام زیر ساخت‌های آن  فراهم شد.

این برنامه‌نویس بیان کرد: در این سامانه انواع خدمات مشاوره آنلاین و عریضه نویسی به صورت رایگان و سایر خدمات حقوقی با تعرفه‌ای کمتر از حق الوکاله انجام می شود که شامل داوری، دادخواست، شکوائیه، لایحه، فرجام خواهی، تجدید نظر و اظهارنامه است همچنین خدمات ویژه‌ای داریم  و  کارشناسان حقوقی به محل اعزام می‌شوند که می توانید از این سرویس برای تنظیم یا داوری در قرارداد‌ها استفاده کنید.

سلیمانی بیان کرد: این سامانه از همکاری یک تیم فنی و تخصصی متشکل از برنامه نویس‌های هدایت شده شکل گرفته است و تمام این خدمات مجهز به مکان یاب است که کاربران می توانند با نزدیک‌ترین کارشناس حقوقی ارتباط برقرار کنند، با آنان گفت‌وگو کرده و مشاوره بگیرند. این سامانه بستری مناسب و تسهیل شده برای دسترسی وکیل و موکل در کمترین زمان ممکن است.

این برنامه نویس تصریح کرد: کارشناسان حقوقی می‌توانند به یکی از نمایندگی‌ها مراجعه کرده و با در نظر گرفتن مسائل امنیتی احراز هویت شده تا حساب کاربری خود را فعال کنند. در این سامانه به صورت مرتب و مستمر بروز رسانی هایی  در نظر گرفته ایم که به صورت فصلی انجام  می‌شود.

او گفت: در شرایط کنونی حدود ۱۵۰ کارشناس حقوقی، ۳۵۰ وکیل، ۱۵ داور و تعدادی کاردان حقوقی با این سامانه همکاری دارند و کارشناسان و وکلای حقوقی دیگری هم آمادگی خود را برای ارائه خدمت اعلام کرده‌اند.

بیشتربخوانید

انتهای پیام/

نظر شما