شناسهٔ خبر: 46280186 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

روزانه تا 190 تن مرغ در استان قزوین توزیع می‌شود

استاندار قزوین گفت: مصرف مرغ استان تا پیش از این روزانه بین ۵٠ تا ۷٠ تن بود، اما اکنون تا ۱۹٠ تن مرغ در استان وارد و توزیع می‌شود، این در حالی است که قیمت مرغ در استانهای تهران و البرز گاه تا ۱۵ هزارتومان گران‌تر از قزوین بود و برخی مرغ را از قزوین به این استان‌ها منتقل کرده و می‌فروختند.

صاحب‌خبر -

استاندار قزوین در نشست خبری که صبح امروز در سالن جلسات شهید امامی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: دولت چه در سطح ملی و چه در سطح استانی همه داشته‌های خودش را روی میز آورد که بتواند شرایط سخت سال ۹۹ را مدیریت کند.
جمالی‌پور با اشاره به طراحی دشمن برای به زانودرآوردن ملت ایران عنوان کرد: در سال جاری دشمن همه ظرفیت‌های خودش را به‌ کار گرفت تا ملت ایران را به خیال و باور خودش زمین گیر کند.
وی افزود: دشمن تلاش کرد هم با ایجاد رعب و وحشت در میان مردم و هم با تخریب سرمایه‌های اجتماعی و هم با استفاده از ابزار اقتصادی برای کشور ما ایجاد مشکل و دردسر کند.
استاندار قزوین عنوان کرد: در این شرایط حتی کشورهای منطقه‌ای که به نوعی تا قبل از سال ۹۸ رفتارخودشان را در مقابله با ملت ایران پنهان می‌کردند، اما در سال ۹۹ همه ظرفیت خودشان را به کار گرفتند تا بتوانند آسیب وارد کنند و آسیب بزنند.
جمالی‌پور با اشاره به مشکلات پیش آمده در توزیع مرغ در استان اظهار کرد: مصرف مرغ استان تا پیش از این روزانه بین ۵٠ تا ۷٠ تن بود، اما اکنون تا ۱۹٠ تن مرغ در استان وارد و توزیع می‌شود، این در حالی است که قیمت مرغ در استان‌های تهران و البرز گاه تا ۱۵ هزارتومان گران‌تر از قزوین بود و برخی مرغ را از قزوین به این استان‌ها منتقل کرده و می‌فروختند.
استاندار قزوین عنوان کرد: ما امروز نسبت به ایام عادی تا حدود ۲.۵ برابر در بازار مرغ توزیع می‌کنیم و مبادی ورودی و خروجی را جهت ممانعت از خروج مرغ و تخم‌مرغ بستیم تا مشکل توزیع حل شود و با سیستم دلالی و سوءاستفاده مبارزه کنیم.
جمالی پور در پایان اظهار کرد: پرداخت مطالبات کارگران را با دقت دنبال کردیم و امروز مطالبات کارگری در واحدهای تولیدی پرداخت شده، البته در شرکت مه‌نخ و فرنخ  مشکلاتی وجود دارد، وضعیت این کارخانه شبیه کنتورسازی است اما از طریق ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری در حال پیگیری هستیم تا مطالبات و حقوق این کارگران هم طی امروز و فردا پرداخت شود.

انتهای پیام/

نظر شما