شناسهٔ خبر: 46026806 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

رفع مشکلات نیازمندان و محرومان، جهاد در مقابل دشمن است

آیت الله عبادی با بیان اینکه امروز شاد کردن نیازمندان و محرومان یک نوع جهاد در مقابل دشمن است، گفت: کمک به جوانان و خانواده های نیازمند یک باقیات الصالحات است و بدانیدکه امروز هیچ لذتی بالاتر و بهتر از این نیست که در خدمت طبقه محروم قرار داشته باشید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» صبح امروز (14 اسفند) در دیدار با مدیرکل و همکاران کمیته امداد خراسان جنوبی به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری اظهار داشت: اگر انسانیت انسان سالم بماند و از باب عقیده و اندیشه مسلمان و مومن باشد قطعا شاهد اختلاف طبقاتی نخواهیم بود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مشکل اصلی این است که شجره انسانیت آسیب دیده است، افزود: به همان میزان آرمان های اسلامی معطل شده اند و در پیاده کردن اسلام باید عذر و تقصیر بخواهیم.

 

وی بیان کرد: وقتی انسان به وظیفه اش عمل نکند بلاهایی بر سر او از جمله سلطه استعمار می آید، آزادمردها زیر سلطه هیچ کس جز حق نمی روند بنابراین جایی برای سلطه استعمار وجود ندارد اما تعهدات انسانی و اسلامی مورد بی مهری قرار بگیرد سیستم دفاعی جامعه از کار می افتد.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه اگر اراده دینی ضعیف شود میکروب استکبار به درون جامعه وارد می شود، گفت: تجربه نشان داده که هر وقت به تعهدات اسلامی و انسانی درست عمل کردیم پیروز شدیم و هر وقت لیبرال ها وارد شدند و سرنوشت مردم را در دست گرفتند مشاهده کردیم که شکست خوردیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه سیستم لیبرال دموکراسی هیچ فلسفه و دلیل عقلی و علمی ندارد، ادامه داد: تنها راه سیستم لیبرال دموکراسی این است که ثروت در دست یک عده خاصی باشد و نان مردم نیز در دست همین عده خاص قرار بگیرد.

 

وی عنوان کرد: به وجود آمدن گرانی ها، دزدی ها، اختلاس ها و دیگر موضوعات اتفاق نیست و یک نوع طرح برنامه است و وقتی هیچ نظارتی وجود نداشته باشد هر کسی دست به دزدی و اختلاس و گرانی می زند.

 

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه گرانی، دزدی و اختلاس دام های استکبار برای ملت ایران هستند، گفت: استکبار نمی خواهد دولت ها مستقل باشند و به دنبال نوکر می گردند و به کمتر از این راضی نیستند و می خواهند جان، مال و ناموس مردم تحت سلطه آنان قرار گیرند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه کسانی که خود، کشور و آزادی خود را می فروشند انسان نیستند، ادامه داد: هیچ انسان آزاده ای نمی پذیرد که تحت سلطه استکبار قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه نهادها و مردم در این شرایط اقتصادی جهت کمک به نیازمندان بسیار خوب عمل کردند، افزود: امروز توفیقات خوبی در این شرایط اقتصادی و شیوع بیماری کرونا در ایران اسلامی حاصل شده است.

 

آیت الله عبادی بیان کرد: دشمن تصور می کرد با اعمال فشارها و تحریم های ظالمانه می تواند ملت ایران را از پای در بیاورد اما موفق نشد و رسوا شد و کارشناسان غربی به حکومت های خود می گویند که دست و پا نزنید چرا که ایران در مقابلتان پیروز است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان با تاکید بر اینکه امروز شادکردن نیازمندان و محرومان یک نوع جهاد در مقابل دشمن است، گفت: کمک به جوانان و خانواده های نیازمند یک باقیات الصالحات است و این فرصت را غنیمت بدانید و امروز هیچ لذتی بالاتر و بهتر از این نیست که در خدمت طبقه محروم قرار داشته باشید.

 

 

 

 

 

پایان پیام/573

نظر شما