شناسهٔ خبر: 46015839 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

وفاداری به نظام و ولایت ویژگی شاخص مردم کردستان است

نماینده ولی فقیه در کردستان وفاداری به نظام، دین و دلبستگی به نظام و رهبری را از ویژگی بارز مردم این استان دانست و افزود: با وجود انتقاداتی که به برخی مشکلات وجود دارد مردم این خطه همواره وفادار نظام و در مسیر اعتلای نظام تلاش کرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در دیدار با مردم شهیدپرور دزلی اظهار کرد: یکی از پرخاطره‌ترین روزهای عمر را سال 62 در عملیات والفجر۴ در همین خطه در مریوان و دشت شیلر گذرانده‌ام.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: تمام صحنه‌ها برای بنده خاطره‌انگیز است و با شوق دیدن و تجدید خاطرات امروز به این مکان مقدسی پا گذاشته‌ام.

حجت‌الاسلام پورذهبی با تاکید براینکه خودباوری و نبود احساس محرومیت باید در این خطه تقویت شود، گفت: مشکلات وجود دارد، اما نباید در شرایطی که این همه ظرفیت داریم منطقه را ناامیدانه مانند مزرعه سوخته ببینیم و از آن به عنوان محروم نام ببریم.

وی اضافه کرد: قطعا مشکلات در هر نقطه‌ای وجود دارد لذا سعی و تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی و در حد توان نسبت به رفع این مشکلات اقدام شود.

تقویت حس خودباوری و امیدآفرینی در جامعه ضروری است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه منطقه دزلی روزهای سختی را در دوران جنگ تحمیلی پشت سر گذاشته و نشان داده مردمان محکم و ثابت قدمی دارد، گفت: تقویت حس خودباوری و امیدآفرینی باید به عنوان یک مسئله مهم مورد توجه قرار گیرد و در کنار آن تلاش مضاعفی از سوی مسئولان برای رفع نقاط ضعف با برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی مناسب صورت بگیرد.

وی خطاب به مردم دزلی اضافه کرد: شما در این منطقه داشته‌هایی دارید که در کمتر جایی می‌توان یافت، مردمان مرزنشین در طول تاریخ همواره امتحان خود را در سطح عالی پس داده‌ و در دفاع از ارزش‌ها بزرگترین نقش‌آفرینی را داشته‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: در طول عمر انقلاب با وجود این همه توطئه و آزار دشمن و تحریم‌های فلج‌کننده حرکت‌های بسیار خوبی در زمینه خدمات‌رسانی به مردم صورت گرفته است.

توسعه در کشور با وجود تمام توطئه‌ها و تحریم‌ها شکل گرفته است

وی گفت: اگر این همه توطئه و تحریم‌ها علیه کشور ما وجود نداشت قطعا امروز در جایگاه به مراتب بهتری از موقعیت کنونی بودیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان وفاداری به نظام، دین و دلبستگی به نظام و رهبری را از ویژگی بارز مردم کردستان دانست و افزود: با وجود انتقاداتی که به برخی مشکلات وجود دارد مردم این خطه همواره وفادار نظام و در مسیر اعتلای نظام پیشقدم بوده‌اند.

حجت‌الاسلام پورذهبی با تاکید براینکه دشمنان به شدت دنبال ایجاد تفرقه و شکستن انسجام و وحدت ملی ما هستند، گفت: انسجام، وحدت و اتفاق‌نظر از اصول بسیار مهمی است که باید مواظب باشیم کسی این صفوف محکم را بر هم نزند.

وی  اضافه کرد: این دلدادگی و وحدت و انسجام را باید غنیمت بشماریم و به عنوان بزرگترین سرمایه همواره در راستای حفظ آن تلاش کنیم.

وی از مسئولان شهرستان سروآباد خواست مشکلات موجود در هر منطقه را احصا و به صورت مکتوب به دفتر نماینده ولی فقیه تحویل دهند و گفت: نگاه ما نگاه میدانی و رسیدگی به تمام منطقه است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به چند ویژگی پیامبر به نقل امام حسین(ع) هم گریزی زد و گفت: امیدواریم همه ما از سیره و روش حضرت پیامبر بهره بگیریم.

حجت‌الاسلام پورذهبی در پایان افزود: پیامبر همواره لبخند بر لب داشتند و انسان در برخورد با ایشان احساس تنگنا نمی‌کرد و مردم به راحتی با ایشان صحبت می‌کردند و این سیره و روش پیامبر موجب همواره موجب به جذب مردم می‌شد.

انتهای پیام/2330/71

نظر شما