شناسهٔ خبر: 45977331 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شکوری: حواشی پرسپولیس باید از بین برود

تهران- ایرنا- معاون باشگاه پرسپولیس گفت: در حالی که پرسپولیس نیاز به آرامش نیاز دارد هر روز حاشیه جدیدی برای ما درست می‌‎‌کنند که باید از بین رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش امینی، «ابراهیم شکوری» پس از پایان بازی پرسپولیس و سایپا که با پیروزی یک بر صفر قرمزپوشان تهرانی به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ششمین برد متوالی پرسپولیس کاری خیلی سختی بود ولی توانستیم این کار را انجام بدهیم.

وی افزود: ما پول ماریو بودیمیر را به حسابش واریز کردیم، ۴۷۵ هزار یورو به حساب او نشسته است، حتی سود سالانه این مبلغ را هم پنجشنبه گذشته به حساب وی ریختیم و در این بین  دو بار با فیفا مکاتبه کردیم، حتی فیش پول را برای فیفا ارسال کردیم اما بحث‌هایی بین بودیمیر و وکیل او وجود دارد که ظاهرا این بازیکن دلخور است.

بازیکن پرسپولیس خاطرنشان کرد: هواداران بدانند در بحث انتقال پول به خارج از کشور دچار مشکل هستیم ولی امیدوارم این مساله حل شود تا مشکل بازی کردن مهدی ترابی حل شود.

شکوری تصریح کرد: ما با حمیداوی مالک شهرخودرو در گذشته صحبت کرده بودیم، او به ما لطف داشت و قرار شد اولین پولی که از ای اف سی گرفتیم با آنها تسویه حساب کنیم.

وی تاکید کرد: در حالی که پرسپولیس نیاز به آرامش نیاز دارد هر روز حاشیه جدیدی برای پرسپولیس درست می‌‎‌کنند که باید از بین رود.

معاون باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: تلاش ما این است که در این فصل بهترین نتایج را به دست آورده و هواداران را خوشحال کنیم.

نظر شما