شناسهٔ خبر: 45954666 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ربیعی: تیم مس از لحاظ روانی و تاکتیکی مهیای بازی مقابل استقلال است

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: شرایط به‌گونه‌ای است که سعی کردیم تیم را از لحاظ ذهنی، روانی و تاکتیکی مهیای بازی مقابل استقلال کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، محمد ربیعی امشب در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال با اشاره به انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار کرد: امیدوارم با آگاهی، دردشناسی و اقتدار در تمامی ابعاد و زاویه‌ها، کمک در رشد و پویایی و نمو فوتبال کشور  با دورنمایی حداقل چهارساله برای کشور شاهد باشیم و به جای بحث‌های شعارگونه امیدوارم عملیات وقایعی که مدنظر فوتبال کشور هست، رخ دهد.

وی عنوان داشت: هر چهار نفری که در انتخابات ریاست فدراسیون شرکت کرده بودند مورد احترام هستند امیدوارم فوتبالی عاری از هرگونه بغض و حسد و همراه با سلامتی و رشد و برنامه‌محوری شاهد باشیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به دو هفته تعطیلی و شرایط تیم افزود: این مقطع را مقطع کوتاهی برای تعطیلی بین دو نیم فصل می‌دانم اما اول قرار نبود تعطیلی دو هفته باشد شاید اگر می‌دانستیم بازی‌ها یک هفته به تعویق می‌افتد زمان استراحت دادن به بازیکنان را بیشتر می‌کردیم.

وی ادامه داد: شرایط به‌گونه‌ای است که سعی کردیم تیم را از لحاظ ذهنی، روانی و تاکتیکی مهیای بازی کنیم.

ربیعی با اشاره به جذب دو بازیکن جدید تصریح کرد: جا دارد از بازیکنانی که در نیم فصل اول در خدمت‌شان بودیم و نیم فصل دوم نیستند، تشکر کنم در مسیری که داشتیم به ما کمک‌های زیادی کردند و برایشان آرزوی موفقیت در ادامه راهشان دارم، حضور امینی و سلیمانی را هم به مجموعه تیم‌مان با توجه به مجموعه کامل و شرایط تیمی سعی کردم میانگین سنی را کاهش دهم.

وی افزود: اگر نیاز باشد در بازی فردا از این دو بازیکن استفاده کنیم استفاده خواهیم کرد اما از لحاظ هارمونی و هماهنگی با تیم فاصله دارند.

ربیعی در خصوص تیم استقلال اظهار داشت: در رابطه با پرسپولیس هم گفتم؛ تیم پرهوادار استقلال نیازی به تعریف تمجید و بیان سبقه از طرف من ندارد کادر فنی محترمی دارند و بسیار تیم پرمهره و قابل احترام و نماینده کشور در باشگاه‌های آسیا هستند و روندشان در نیم فصل اول روند خوبی بوده و فکر می‌کنم این وقفه‌ای که افتاد به تیم استقلال خیلی کمک کرد و  توانستند از اتفاقاتی که بعد از بازی با سپاهان افتاد رها شوند.

وی افزود:  برای آقای فکری بسیار احترام قائل هستم ایشان هم کاپیتان استقلال بوده و هم مربی و فکر می‌کنم بازی، بازی سختی است همیشه بازی در برابر این دو تیم سخت است اما تیم ما هم  یک عبوری از یک سری موانعی که در ابتدای فصل به‌صورت طبیعی برای هر تیمی که اولین سال حضورش در لیگ برتر است، انجام داده و تلاش من و مجموعه تیمم این بود که تیم مس رفسنجان را از یک فضای شخصیت دسته اولی و تیمی که برای نیفتادن تلاش می‌کند، رها کنم و تیمی در حد لیگ برتر ایجاد کنیم خیلی کار سختی بوده اما فعلا تا اینجای کار توانستیم تا حدودی تیم را به آرمان‌های ذهنی من با تمام کمبودهایی که در منطقه احساس می‌شود، نزدیک کنیم.

وی اذعان کرد: الان از لحاظ اعتماد به‌نفس و شخصیت تیم در درجه بهتری نسبت به ابتدای فصل قرار دارد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان گفت: تلاش من برای مجموعه مس رفسنجان ساختن تیمی از لحاظ شخصیت تیمی و فنی به یک درجه قابل احترام است، نمی‌دانم در این راه چقدر توانستم موفق باشم اما لطف اکثریت اهالی فوتبال، مربیان و کسانی که در لیگ برتر شاغل هستند و لیگ برتر را نقد و بررسی می‌کنند، با من هم عقیده هستند که این تیم توانسته یک تولدی برای شهر رفسنجان و برای مجموعه مس ایجاد کند، امیدوارم بتوانیم در همین روند چه در بازی فردا چه بازی‌های سختی که  پیش رو داریم موفق عمل کنیم.

ربیعی در ادامه با بیان اینکه ما به نگاه‌های هواداری کاملا احترام می‌گذاریم؛ اضافه کرد: اینکه سطح توقع هواداران بالا رفته این هم طبیعی و هم جای خوشحالی دارد اما واقع‌بینی نباید فراموش شود من این قول را به همه هواداران می‌دهم مانند نیم فصل اول از هیچ کوششی دریغ نکنیم و روند درستی برای تیم ایجاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این انتظار را دارم توقع بیجا از تیمی که اولین سال حضورش در لیگ برتر است، نداشته باشند. هدف ما اول تثبیت در لیگ برتر است و در برنامه‌های بلندمدت هدف‌مان در سال‌های آینده با رفع خیلی از نواقص شاهد تشکیل باشگاهی مدرن، پویا و در حد باشگاه‌های خوبی که در کشور چندین سال سابقه حضور در لیگ برتر دارند، است و تجربه مس سرچشمه و مس کرمان رخ ندهد و بتواند نماینده خوبی از شهر فاتحان اروند در لیگ برتر باشیم و شاهد صعود این تیم و حضورش در آسیا باشیم.

وی در پایان گفت: تیم مس رفنسجان و بازیکنان آن شایسته احترام هستند و از هواداران می خواهم تا می‌توانند انرژی مثبت به تیم منتقل کنند.

انتهای پیام/80016/ب

نظر شما