شناسهٔ خبر: 45954411 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

ربیعی: تعطیلی لیگ به استقلال کمک کرد/ نیاز باشد، فردا از بازیکنان جدید استفاده می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: مقطع کوتاهی برای تعطیلی بین دو نیم فصل پیش بینی می‌کردیم، اما قرار نبود تعطیلی تا این حد باشد. تغییر نام در شناسنامه شرایط قانونی خاص خود را دارد که متقاضیان با توجه به این شرایط می‌توانند برای تغییر اسم خود در شناسنامه اقدام کنند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*امیدوارم با آگاهی، دردشناسی و اقتدار در تمامی ابعاد و زوایا، کمک در رشد و پویایی فوتبال کشور را حداقل در دورنمای چهار ساله شاهد باشیم و به جای بحث های شعارگونه، بحث های عملیاتی رخ دهد.

*هر چهار نفری که در انتخابات شرکت کرده بودند، مورد احترام هستند. به عزیزی خادم تبریک و به کریمی و هاشمی و آجورلو خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم فوتبالی عاری از هرگونه بغض و حسد و همراه با سلامتی و رشد و برنامه محوری را شاهد باشیم.

*مقطع کوتاهی برای تعطیلی بین دو نیم فصل پیش بینی می‌کردیم، اما قرار نبود تعطیلی تا این حد باشد. شاید اگر می‌دانستیم این مقدار است، استراحت بیشتری می‌دادیم. سعی کردیم تیم را از لحاظ ذهنی و روانی و سپس تاکتیکی آماده بازی کنیم.

*باید از بازیکنانی که دیگر در تیم نیستند، تشکر کنم، چون در مسیری که داشتیم، به ما کمک کردند. برای آن‌ها از صمیم قلب آرزوی توفیق و بهروزی می‌کنم. سعی کردم میانگین سنی تیم را کم کنم و جذب امینی و سلیمانی در این راستا بود. اگر نیاز باشد، در بازی فردا از آن‌ها استفاده می‌کنیم، اگر چه با هماهنگی تیمی فاصله دارند. درباره نقل و انتقالات نیز پس از اتمام پروژه با رسانه باشگاه صحبت می‌کنم.

*استقلال نیازی به تعریف و تمجید و بیان سبقه‌اش از طرف من ندارد. این تیم پرهوادار است و کادرفنی محترمی دارد، تیمی پرمهره و قابل احترام و نماینده کشور در لیگ قهرمانان آسیا است. روند استقلال در نیم فصل اول روند خوبی بود و فکر می‌کنم وقفه‌ای که افتاد، به این تیم بیش از تیم ما کمک کرد و توانست مقداری از اتفاقاتی که پس از بازی با سپاهان برایشان افتاد، رها شوند و خودشان را جمع و جور کنند.

*استقلال را تیم خوبی می‌بینم و برای فکری احترام زیادی قائلم هستم. فکر می‌کنم بازی سختی خواهد بود، البته همیشه بازی برابر استقلال و پرسپولیس سخت است. تیم ما از یکسری موانعی که در ابتدای فصل برای هر تیمی که اولین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند، عبور کرده و تلاش مجموعه تیم این بود که بتوانیم مس رفسنجان را از فضای شخصیت یک تیم دسته اولی رها کنیم و شخصیت تیمی در حد و اندازه تیم‌های لیگ برتر به وجود بیاوریم.

*کار سختی بود و فعلاً تا اینجای کار توانسته‌ایم مس رفسنجان را به آرمان‌های ذهنی من با تمام کمبود‌هایی که احساس می‌شود، نزدیک کنیم. فکر می‌کنم اعتماد به نفس و شخصیت تیمی نسبت به ابتدای فصل در درجه بهتری است. طبیعی بود که در ابتدای فصل با چالش‌هایی روبه‌رو شویم، ولی کم کم خودمان را پیدا کردیم. تلاش من برای مجموعه مس رفسنجان ساختن یک تیم با درجه قابل احترام به لحاظ شخصیت تیمی است.

انتهای پیام/

نظر شما