شناسهٔ خبر: 45919742 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

استاندار زنجان:

زنجان رتبه سوم نرخ مشارکت اقتصادی در سطح کشور را دارد

زنجان- حقیقی، استاندار زنجان گفت: با فعال شدن واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل در استان، زنجان رتبه سوم کشوری نرخ مشارکت اقتصادی را از آن خود کردیم.

صاحب‌خبر -

فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه کاری که توسط مدیران دستگاههای اجرایی در استان انجام می شود در عمل باید نشان داده شود،گفت: در سالجاری آزمون استخدام شرکت ایران ترانسفو زنجان انجام شد.

وی با بیان اینکه در این آزمون ۴۰۰ نفر جوان تحصیل کرده بومی جذب این شرکت شدند،اظهار کرد: طی دو سال گذشته ۸۴۰ نفر جذب این شرکت شدند.

استاندار زنجان گفت: هم اکنون بیش از پنج هزار نیرو در ۱۴ شرکت زیر مجموعه گروه صنعتی ایران ترانسفوی زنجان به ساخت انواع ترانسفورماتور مشغول هستند و این شرکت مشکل داشت ولی با ورود دستگاه قضایی این شرکت دوباره فعالیت خود را با قوت بیشتری ادامه داد.

حقیقی به نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: با فعال شدن واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل در استان رتبه سوم کشوری نرخ مشارکت اقتصادی را از آن خود کردیم.

وی گفت: طی سال جهش تولید نرخ مشارکت اقتصادی در استان زنجان بیش از ۳۶ درصد رشد کرده است.

استاندار زنجان تصریح کرد: خوشبختانه در سال جهش تولید واحدهای تولیدی و صنعتی استان با تمام مشکلات توانستند سر پا بوده و نیروی انسانی خود را تعدیل نکردند.

حقیقی افزود: طی ۱۱ ماه امسال واحد تولیدی و صنعتی در استان به علت مشکلات تعطیل نشده است.

نظر شما