شناسهٔ خبر: 66377643 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ارسنجان:

بدون آموزش‌های عقیدتی درسپاه یا بسیج، قطعا سپاه مقتدر و بسیجی با بصیرت نخواهیم داشت

نشست خبری هفته عقیدتی سیاسی در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان با حضور مسئول نمایندگی، ولی فقیه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، نشست خبری هفته عقیدتی سیاسی در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد جواد محمودي مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان با اشاره به شهادت استاد شهید مطهری در ۱۲ اردیبهشت سال ۵۸ به دست گروهک فرقان گفت: پس از شهادت این فیلسوف انقلابی از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه به نام هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است.

وی با تبریک هفته عقیدتی افزود: هفته عقیدتی در سپاه و بسیج نشانگر این است که اگر آموزش های عقیدتی درسپاه یا بسیج نباشد قطعا سپاه مقتدر و بسیجی با بصیرت نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: در این هفته بیش از پنجاه برنامه ازجمله ، برگزاری نشست‌های حکمت مطهر با محوریت اندیشه شهید مطهری، غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی، دیدار با ائمه جمعه شهرستان‌ و برگزاری حلقه‌های صالحین با موضوع اندیشه مطهر و زندگی نامه شهید مطهری در پایگاه‌های مقاومت، سرکشی از معلمان بسیجی و حضور در مدارس و واحد های دانش آموزی و تکریم معلمان این مجموعه وعرض تبریک هفته معلم به این معلمان با بصیرت و زحمت کش، همچنین اجرای زنگ سپاس از معلم در مدارس ،برگزاری یادواره شهدای محله ای از جمله شهدای طلاب بسیجی و سرکشی از خانواده های شهدای روحانیون بسیجی، تجلیل از مربیان تربیتی و بصیرتی ، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در حوزه علمیه و دانشگاه ها و برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی با محوریت کتب شهید مطهری است.

انتهای پیام/

نظر شما