شناسهٔ خبر: 45879432 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: کرج امروز | لینک خبر

در نشستی مطرح شد؛

عبور عرضی عابرین پیاده در «بلوار ارم» ساماندهی می‌شود

مدیرکل امور ایمنی و مهندسی ترافیک معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: طرح مطالعاتی ساماندهی عبور عرضی عابرین پیاده در بلوار ارم در دستور کار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، پیام خدادادی در نشست با شهردار منطقه سه که به بررسی مشکلات و طرح‌های ترافیکی این منطقه اختصاص داشت با اشاره به اینکه ترافیک و تبعات منفی آن در بخش‌های مختلف سلامت، اقتصاد و اجتماعی شهروندان به معضلی اساسی در کلان‌شهرها تبدیل‌شده است، اظهار کرد: درصدد استفاده از توان متخصصین در سطح مناطق هستیم تا تصمیم‌گیری در این بخش‌بر مبنای اصول علمی، پرهیز از سلایق شخصی و اهداف غیر ترافیکی صورت گیرد.

وی بابیان اینکه عدم توجه روسای ادارات ترافیک مناطق به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این بخش موجب افزایش مشکلات ترافیکی شهر کرج خواهد شد، افزود: با برنامه‌ریزی دقیق و همکاری مناطق می‌توان در راستای ایجاد شهری به‌دوراز ترافیک قدم برداشت.

مدیرکل امور ایمنی و مهندسی ترافیک معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج مهم‌ترین هدف برگزاری این نشست‌ها را شناسایی و رفع مشکلات ترافیکی مناطق دهگانه کرج عنوان کرد و گفت: درصدد تأمین نیاز ترافیکی مناطق و رفع مشکلات مرتبط با این حوزه هستیم.

خدادادی با اشاره به اینکه طرح مطالعاتی ساماندهی عبور عرضی عابرین پیاده در بلوار ارم در دستور کار قرار دارد، گفت: اطلاعات فیزیکی معابر، حجم تردد عابرین پیاده و وسایل نقلیه در مقاطع موردنیاز این معبر اخذ و مورد تحلیل و بررسی قرارگرفته است.

نظر شما