شناسهٔ خبر: 45657261 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نهمین گام خیرین البرزی برای کمک به نیازمندان/اهدای 70 هزار بسته معیشتی و 200 سری جهیزیه

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: نهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی با اهداء 70 هزار بسته معیشتی و 200 سری جهیزیه برگزار شد .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)، امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری نهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی با محوریت جشن نیکوکاری، گفت: این مرحله از رزمایش با هدف یاری رسانی به نیازمندان در روزهای پایانی سال  و در راستای جشن نیکوکاری برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد البرز اظهار کرد: به همت اعضای قرارگاه مواسات و همدلی در سطح استان با هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با همکاری سپاه پاسداران، کمیته امداد امام خمینی (ره)، امور مساجد و ... خدماتی چون توزیع بیش از 70 هزار بسته معیشتی و 200 سری جهیزیه به نیازمندان اهداء شد.

محمدی فرد ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم نیکوکار استان البرز در هشت مرحله رزمایش از ابتدای سال، یادآور شد: از تمام خیرین محترم دعوت می‌شود با کمک‌های خیرخواهانه خود از طریق مراجعه به 13 دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بیش از 250 مرکز نیکوکاری در سطح استان و یا واریز به شماره کارت 6037997950030580 نزد صندوق امداد ولایت، به برگزاری هر چه پرشورتر جشن نیکوکاری امسال با محوریت مرحله نهم رزمایش مواسات و همدلی کمک نمایند.

انتهای پیام/ج

نظر شما