شناسهٔ خبر: 45168339 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برگزاری رزمایش همدلی و احسان در شهرستان دیّر/ توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان بوشهر با بیان اینکه در این مرحله از رزمایش همدلی و احسان، ۲۰ هزار بسته معیشتی در سطح استان بوشهر توزیع می شود، عنوان کرد: از این تعداد تا پایان هفته بعد هزار بسته به شهرستان دیر تعلق می گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیر، حجت الله پارمان، صبح امروز در آیین رزمایش همدلی و احسان در مصلای شهدای محراب بندر دیر، اظهار داشت: سهام داران واقعی این انقلاب مردم کوخ نشین هستند که در این شرایط کرونایی به کمک و یاری ما نیاز دارند.

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان بوشهر افزود: توزیع بسته‌های معیشتی، قطره‌ای از خدمات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد احسان و برکت در کشور است.

 وی با بیان اینکه در این مرحله از رزمایش همدلی و احسان، ۲۰ هزار بسته معیشتی در سطح استان بوشهر توزیع می‌شود، عنوان کرد: از این تعداد تا پایان هفته بعد یک هزار بسته به شهرستان دیر تعلق می‌گیرد و مراحل بعدی نیز تا پایان سال ادامه دارد.

پارمان افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) علاوه بر کمک‌های معیشتی در بحث تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی و ماسک نیز فعالیت‌های خوبی انجام داده است.

سرهنگ ایرج سلیمانی، هم گفت: سپاه، بسیج، مردم، خیرین، نهادها، ادارات و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث کمک‌های مؤمنانه قدم‌های خوبی برداشته‌اند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) شهرستان دیر افزود: از ابتدای آغاز طرح کمک‌های مؤمنانه در شهرستان دیر طی چندین مرحله بیش از ۱۱ هزار کمک معیشتی جمع آوری و به مناسبت‌های مختلف  بین خانواده‌های نیازمند و بی بضاعت توزیع شده است. امروز نیز ۳۷۰ بسته معیشتی دیگر با نام طرح احسان و همدلی با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بین نیازمندان توزیع می‌شود.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی نیز با بیان اینکه مردم ما نشان داده‌اند در همه زمینه‌ها عاشق اهل بیت(ع) هستند، بیان داشت: یکی از خصوصیات حضرت زهرا سلام الله علیها درس ایثارگری و توجه به همنوعان است.

امام جمعه بندر دیر با اشاره به روحیه ایثاگری ملت ایران در صحنه‌های مختلف، ادامه داد: بعد از فرمان مقام معظم رهبری در نیمه شعبان مبنی بر رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه، ملت به صحنه آمده و با ایثار مالشان پیروی خود از اهلبیت را نشان دادند.

حسینی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی که احساسات پاک و هم نوع دوستی و ایثارگری ملت ما را می‌بیند دست به انتقام می زند و اخیراً رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد برکت  را تحریم کردند.

امام جمعه دیر گفت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در دوران کرونا  چه در زمینه تولید کالاهای پزشکی و کیت‌های آزمایشی تشخیص کرونا خوش درخشیده است.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان راه به جایی نخواهند برد، یادآور شد: ملت ما در مقابل همه تهدیدهای دشمنان ایستادگی کرده و وفادار به نظام و در خط رهبری است.

انتهای پیام/

نظر شما