شناسهٔ خبر: 45480637 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فجر 42/ آغاز برنامه‌های متمرکزمحرومیت زدایی در روستای دودانگه گرگان/ گلبانگ ندای «الله اکبر» در تمامی مساجد گرگان طنین‌انداز می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه گرگان از آغاز برنامه‌های متمرکزمحرومیت زدایی در روستای دودانگه گرگان خبر داد و گفت: فردا آغاز 200 پروژه محرومیت‌زدایی در سطح استان گلستان را خواهیم داشت که به نمایندگی در روستای دودانگه شهرستان گرگان به عنوان «خانه عالم» کلنگ‌زنی می‌شود.

صاحب‌خبر -

وحید فخرالدین با گرامیداشت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ایام دهه فجر صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه‌ی فجر، فردا آغاز ۲۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی در سطح استان گلستان را خواهیم داشت که به نمایندگی در روستای دودانگه شهرستان گرگان به عنوان «خانه عالم» کلنگ‌زنی می‌شود.

وی از برگزاری ۳۸۰ برنامه ویژه دهه‌ی فجر در سطح پایگاه‌های شهرستان گرگان خبر داد و تصریح کرد: در ایام دهه‌ی فجر تعداد ۶۵ برنامه در سطح حوزه‌های مقاومت شهرستان گرگان و ۲۰ برنامه شهرستانی به عنوان برنامه‌های شاخص تدوین شده است.

* برگزاری 70 همایش بصیرتی و روشنگری با محوریت جوانان انقلابی در گرگان

فرمانده سپاه ناحیه گرگان به تشریح مراسم‌های دهه‌ی فجر پرداخت و اظهار کرد: روز نخست دهه فجر که مراسم نمادین ورود امام خمینی(ره) به فرودگاه همراه با رژه موتوری نیروهای مسلح در سطح شهرستان گرگان را آغاز کردیم از دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه گرگان برگزاری ۷۰ همایش بصیرتی و روشنگری با محوریت جوانان انقلابی بود که این مراسم با حفظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در فضای مجازی و حقیقی در حال برگزاری است.

فخرالدین دیدار با خانواده‌های شهدا را از برنامه‌های دهه‌ی فجر برشمرد و ابراز کرد: دیدار از ۴۲ خانواده معزز شهدا با اولویت شهدای انقلاب اسلامی و همچنین مراسم هشت آبروی محله با عنوان «شهدا نگین هر محل» در فضای باز با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار می‌شود.

وی از برگزاری سه یادواره شهدا در شهرستان گرگان خبر داد و خاطرنشان کرد: امشب مراسم یادواره شهدای گمنام در مسجد جامع شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

*اهدای خون توسط 140 بسیجی در گرگان

فرمانده سپاه ناحیه گرگان اجرای سرودهای پاتوقی به صورت خیابانی توسط بسیجیان را از دیگر برنامه‌های دهه‌ی فجر عنوان کرد و گفت: بسیجیان به صورت خودجوش اقدام به خواندن سرودهای انقلابی در ایام دهه‌ی فجر خواهند پرداخت.

فخرالدین اظهار کرد: با توجه به شرایطی که امروزه با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنیم متاسفانه شاهد کمبود گروه‌های خونی در سطح شهرستان گرگان هستیم در این خصوص برنامه‌ای تحت عنوان «نذر خون» به پایگاه‌ها ابلاغ شد که خوشبختانه تاکنون ۱۴۰ بسیجی این کار خداپسندانه را انجام دادند.

وی افزود: برگزاری ۳۵ برنامه ورزشی، ۱۰ مسابقه فرهنگی و هنری از دیگر برنامه‌های ما در ایام دهه‌ی فجر است همچنین رزمایش سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

*توزیع 15 هزار بسته معیشتی در گرگان

فرمانده سپاه ناحیه گرگان از توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی در گرگان خبر داد و ابراز کرد: کمک‌های مومنانه به صورت متمرکز در قالب توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی و پوشاک در روز شنبه ساعت ۹ و نیم صبح در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان برگزار می‌شود.

فخرالدین از برگزاری مراسم نورافشانی در شب ۲۲ بهمن ماه جاری خبر داد و تصریح کرد: مراسم نورافشانی در شب ۲۲ بهمن ساعت ۲۱ برگزار می‌شود.

*طنین گلبانگ ندای الله‌اکبر در تمامی مساجد و تکایای گرگان

وی بیان کرد: گلبانگ ندای الله‌اکبر راس ساعت ۲۱ از تمامی ماذنه های مساجد و تکایای شهرستان گرگان طنین‌انداز می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با اشاره به اینکه امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار نمی‌شود، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن نداریم و رژه موتوری به صورت خودجوش در خیابان‌های گرگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/83019

نظر شما