شناسهٔ خبر: 42815265 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

200 بانوی رزمنده گرگان در هفته دفاع مقدس تجلیل می‌شوند/ از خطا در اعلام «روزگرگان» و انتشار تصویر جعلی بدون عذرخواهی

فرمانده سپاه گرگان از تدارک بیش از 450 برنامه شهرستانی به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: در این هفته از 200 بانوی رزمنده، ایثارگر، مادران وهمسران شهدا تجلیل می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، وحید فخرالدین ظهر امروز با تشریح برنامه‌های سپاه گرگان در هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس بیش از 450 برنامه شهرستانی در کمیته بسیج تدوین شد که با شعار محوری ما قوی هستیم به اجرا درمی‌آید، سعی کردیم فضای دفاع مقدس امسال به واسطه چهل سالگی این اتفاق بزرگ پررنگ‌تر از سال‌های گذشته باشد.

وی با اشاره به نصب تصاویر و المان شهدا در فضای شهری تصریح کرد: فضاسازی محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهر گرگان بسیار در خور شأن دارالمومنین گرگان است.

فرمانده سپاه گرگان با بیان اینکه روز گذشته مراسم افتتاح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در فرمانداری گرگان را داشتیم، افزود: رژه موتوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط سپاه، بسیج و موتورسواران ناجا و ارتش برگزار شد.

فخرالدین از برگزاری نشست‌های بصیرتی و شب شعر و خاطره توسط رزمندگان خبر داد و گفت: روز پنج شنبه عطرافشانی گلزار شهدا را داریم، یادواره شهدای شهرستان گرگان و شهدای مدفون در بقاع متبرکه روز هفتم مهر در محوطه باز امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار می‌شود.

وی از تدارک بیش از 450 برنامه شهرستانی بمناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: در این هفته از 200 بانوی رزمنده، ایثارگر، مادران وهمسران شهدا تجلیل می‌شود همچنین روز هفتم مهر از رزمندگان و فرماندهان گردان به بالا در دفاع مقدس که حدود 200 نفر از سراسر استان هستند تجلیل خواهند شد.

فرمانده سپاه گرگان گفت: مسابقات ورزشی، یادواره‌های شهدا با عنوان «آبروی محله»، اردوهای جهادی در طول هفته دفاع مقدس، ساخت خانه محروم، افتتاح پایگاه مقاومت در روستای قلعه محمود، افتتاح خانه عالم،افتتاح پایگاه بسیج خواهران و برادران، راه‌اندازی حسینیه در قزاق محله نومل از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

فخرالدین با اشاره به روحیه جهادی مدافعان سلامت، گفت: اگر تلاش خالصانه مدافعان سلامت نبود شاید وضعی بدتر در راستای مقابله با ویروس کرونا داشتیم.

وی بیان کرد: در دهه‌های مختلف انقلاب اسلامی عرصه برای جهاد تغییر کرد روزی در جنگ سخت، زمانی در ساخت و ساز مناطق سیل‌زده و امروز هم در میدان مقابله با کرونا مردم همچنان پای کار انقلاب ایستادند.

فرمانده سپاه گرگان افزود: در راستای برگزاری عزاداری سیدالشهدا (ع) اعلام شد که الزامات ستاد ملی کرونا باید رعایت شود و هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج، محرم امسال را متفاوت از سال‌های گذشته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کردند.

فخرالدین با ابراز گلایه از یکی از مسوولان استان که با انتشار تصویر جعلی از عزاداری سوگواران حسینی زحمات خادمان حسینی را زیرسوال برد و پس از این اتفاق تصویر جعلی را از صفحه مجازی خود بدون حتی یک عذرخواهی پاک کرد.

پیغام فتح|وی بیان کرد: روز پنج آذر به عنوان روز ملی گرگان با مصوبه شورای اسلامی شهر گرگان برگزیده و انتخاب شد نباید کسی روز ورود رضاخان ملعون را به عنوان روز گرگان اعلام کند، مردم نشان دادند همواره پای این انقلاب ایستادند و خطا و اشتباه را از مسوولان انتظار ندارند.

انتهای پیام/83001  

نظر شما