شناسهٔ خبر: 45438451 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

درخواست شورای صنفی دانشجویان دانشگاه خوارزمی از رئیس دانشگاه

شورای صنفی دانشجویی دانشگاه خوارزمی در نامه به رئیس دانشگاه خواستار افزایش سنوات مجاز تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی سال ۹۷ و ۹۸ شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ شورای صنفی دانشجویی در نامه‌ای به عزیزالله حبیبی رئیس دانشگاه خوارزمی خواستار افزایش سنوات مجاز تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی سال ۹۷ و ۹۸ شد. متن این نامه به شرح زیر است:

با توجه به شرایط پیش آمده حاصل از همه‌گیری کرونا در ترم تحصیلی دوم ۹۸ عدم امکان مراجعه حضوری به دانشگاه، تعطیلی دو هفته‌ای در مهرماه و تعطیلی سه هفته‌ای در آذرماه، فرصت استفاده از امکانات خوابگاهی، آزمایشگاهی و آموزشی، جهت پیشبرد امور پایان‌نامه دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی ۹۷( تصویب پیشنهاده پروژه، شبیه سازی، ساخت و تست) و سمینار پایان‌نامه دانشجویان ارشد ورودی ۹۸ فراهم نبوده و عملاً در ترم تحصیلی مذکور، امور پژوهشی دانشجویان ارشد ورودی ۹۷ و ۹۸ به تأخیر افتاد.

در تابستان ۹۹ و ترم اول ۹۹ نیز تعداد محدودی از دانشجویان توانستند خوابگاه اخذ کند که عملاً با تعطیلی مراکز دانشگاهی و آزمایشگاهی و آموزشی مواجه بودند که این کار را برای اکثر دانشجویان که پایان‌نامه دهند با مشکل مواجه کرده بود.

با توجه به شرایط خاص کنونی و عدم استفاده از امکانات لازم برای پیشبرد پایان‌نامه، تقاضای افزایش یک ترم تحصیلی به سنوات مجاز دانشجویان ارشد ورودی ۹۷ و ۹۸ را خواستاریم.

نظر شما