شناسهٔ خبر: 45400647 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

در نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹؛

کلاس‌های آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز مجازی برگزار می‌شود

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمامی فعالیت‌های آموزشی این دانشگاه در نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به شکل مجازی انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در اطلاعیه‌ای شیوه برگزاری کلاس‌های آموزشی نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را اعلام کرد.

مطابق این اطلاعیه، برنامه‌ریزی برای برگزاری تمامی دروس نظری و عملی دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری تخصصی در این نیمسال با فرض تداوم شرایط کنونی از نظر شیوع ویروس کرونا، آموزش مجازی خواهد بود. بنابراین، تمامی فعالیت‌های آموزشی دانشگاه به شکل مجازی و با استفاده از سامانه مدیریت یادگیری دانشگاه (LMS) انجام می‌شود.

با توجه به اینکه کلاس‌های آموزشی تمامی دروس در این نیمسال به صورت مجازی برگزار می‌شود، امکان حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه وجود دارد. بر این اساس، دانشجویان تحصیلات تکمیلی که نیازی به استفاده از خوابگاه ندارند، با رعایت دقیق توصیه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی، می‌توانند از کتابخانه‌ها و امکانات آموزشی دانشگاه استفاده کنند.

تقویم آموزشی نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه شهید چمران اهواز

نظر شما