شناسهٔ خبر: 45421372 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خبر خوش کمیته امداد در بخش تحصیل و مسکن مددجویان + فیلم

مدیرکل کمیته امداد مازندران از دو خبر خوش در بخش تحصیل دانش آموزان و احداث مسکن برای مددجویان خبر داد.

صاحب‌خبر -
تاریخ انتشار ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ۱۳:۳۳
کد خبر ۷۶۴۹۰۷۷
دانلود PDF

مدیرکل کمیته امداد مازندران از دو خبر خوش در بخش تحصیل دانش آموزان و احداث مسکن برای مددجویان خبر داد.

حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیر کل کمیته امداد مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه تحصیل دانش آموزان یکی از دغدغه‌های این اداره در دوران کرونا بود، گفت: با کمک خیرین تا پایان امسال مشکل تامین تبلت و موانع آموزشی دانش آموزان حل خواهد شد.

او با بیان اینکه تاکنون با کمک خیرین به یک هزار و ۳۰۰ دانش آموز زیر پوشش کمیته امداد تبلت داده شد، افزود: به ۵ هزار دانش آموز دیگر نیز در ایام دهه فجر تبلت اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام عالیشاه گفت: برای اولین بار در بعد از انقلاب طرح ساخت یک هزار مسکن برای محرومان در استان کلنگ زنی شد که با همکاری بنیاد مسکن مازندران یک هزار خانه ۵۰ متری در روستا‌ها برای قشر کم برخوردار ساخته خواهد شد.

او با بیان اینکه ۳۰ میلیون وام بلاعوض از طرف بنیاد مسکن مازندران به محرومان اعطا خواهد شد، افزود: علاوه بر آن ۵۰ میلیون وام با تنفس دوساله در پرداخت به مددجویان داده می‌شود.

حجت الاسلام عالیشاه گفت:یک هزار و ۶۰۰ دانشجو در استان از خدمات کمیته امداد مازندران استفاده می‌کنند.

مدیر کل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر در دو فضای مجازی و حقیقی برگزار می‌شوند، گفت: تجلیل از بانوان کارآفرین و نمونه استان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این ایام صورت می‌گیرد.
 
<div id="video-display-embed-code_13371156"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/7649077/13371156?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام / س

نظر شما