شناسهٔ خبر: 45371992 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰+ لینک ثبت نام

ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ از تاریخ ۱۶ آذر تا ۲۳ آذر ۹۹ و از طریق سایت سازمان سنجش انجام شد لازم به ذکر است که زمان ثبت نام کارشناسی ارشد از تاریخ ۵ بهمن تا ۸ بهمن ۹۹ دوباره تمدید شد و امروز پنجشنبه ۹ بهمن ۹۹ با اعلام سازمان سنجش مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ برای چندمین بار تمدید شد. در ادامه جزئیات و لینک ثبت نام کارشناسی ارشد 1400 را می آوریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر؛ ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ از تاریخ ۱۶ آذر تا ۲۳ آذر ۹۹ و از طریق سایت سازمان سنجش انجام شد لازم به ذکر است که زمان ثبت نام کارشناسی ارشد از تاریخ ۵ بهمن تا ۸ بهمن ۹۹ دوباره تمدید شد و امروز پنجشنبه ۹ بهمن ۹۹ با اعلام سازمان سنجش مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ برای چندمین بار تمدید شد. در ادامه این خبر جزئیات و شرایط برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 1400 و همچنین لینک ثبت نام کارشناسی ارشد 1400 را می آوریم. 

 

تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

مهلت ثبت‌نام در کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ و بیست و ششمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور برای بار دوم تمدید شد و داوطلبان تا شنبه ۱۱ بهمن می توانند در آزمون ثبت نام کنند.

 

مهلت ثبت ‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ برای چندمین بار تمدید شد و این خبر از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد و این مهلت دوباره ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 1400 از امروز 9 بهمن 99 تا شنبه 11 بهمن 99 تمدید شد. 

 

 

شرایط و ضوابط ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

همه دانشجویان و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی می توانند در صورت دارا بودن شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام که همزمان با شروع ثبت‌نام در تاریخ ۹۹/۰۹/۱۶ در درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر می‌گردد، در آزمون ورودی شرکت نمایند.


پذیرفته شدگان قطعی (نهایی) رشته‌های دوره روزانه سال ۱۳۹۹ چه در دانشگاه محل قبولی ثبت‌نام کرده و چه ثبت نام نکرده باشند اجازه ثبت‌نام و شرکت در آزمون سال ۱۴۰۰ را نخواهند داشت.


هر متقاضی علاوه بر رشته امتحانی اصلی، در صورت داشتن شرایط (طبق مندرجات دفترچه راهنما که در زمان ثبت‌نام منتشر می‌گردد) می‌تواند در یکی از رشته‌های امتحانی شناور که (در جدول رشته‌های امتحانی با علامت * مشخص شده)، به عنوان رشته امتحانی دوم ثبت‌نام نماید.

 

هزینه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 1400

هزینه ثبت‌نام در این آزمون ۹۰۸,۵۰۰ ریال است. اعلام علاقمندی به گزینش رشته های پیام نور یا غیرانتفاعی آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ نیز ۱۳۷,۰۰۰ ریال هزینه خواهد داشت.

 

 

لینک ثبت نام کارشناسی ارشد 1400

متقاضیان ثبت‌نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و ششمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می‌توانند برای ثبت نام و یا ویرایش به سایت سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه کنند.

 

برای ورود به سایت سازمان سنجش و ثبت نام در کارشناسی ارشد 1400 روی لینک زیر کلیک کنید

 

برای ورود به سامانه ثبت‌نام کلیک کنید

 

برای دانلود دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ کلیک کنید

 

 

ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی متقاضیان ثبت نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد  1400

 امکان مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی متقاضیان ثبت نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ و بیست و ششمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور در روزهای ۵ تا ۸ بهمن فراهم شده بود که این امکان به منظور ارائه تسهیلات بیشتر به افرادی که تاکنون نسبت به ثبت نام اقدام نکرده‌اند، دوباره تمدید شد.

 

به همین منظور آن دسته از متقاضیانی که در موعد مقرر موفق به ثبت‌نام نشده‌اند و افرادی که پیش از این در آزمون ثبت نام کرده‌اند تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۱ بهمن ۹۹ می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش فرم ثبت نام اقدام کنند.

 

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 1400

آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ در روزهای ۶ و ۷ خردادماه سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

نظر شما