شناسهٔ خبر: 66421457 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

برگزاری جلسه کنترل پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای شهرستان ماسال

جلسه کنترل پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای شهرستان ماسال با حضور فرماندار و شهرستان های تابعه این شهرستان، مدیرکل ارتباطات استان گیلان و نماینده مجری پروژه در محل فرمانداری برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان، جلسه کنترل پروژه فیبرنوری منازل و کسب وکارهای شهرستان ماسال با حضور غلامرضا گیل چالانی فرماندار شهرستان ماسال، سعید زاهدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان، علیرضا پارسایی نماینده مجری پروژه و شهرداران تابعه این شهرستان در محل آن فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه سعید زاهدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان با اشاره به اهمیت این پروژه در ارتقای کیفیت و سرعت ارتباطات در استان گفت: اجرای این پروژه در راستای مصوبات مرکز ملی فضای مجازی و قانون بودجه سال جاری است و برای دولت از اهمیت راهبردی برخوردار است.

وی همچنین گزارشی از وضعیت پیشرفت پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارهای استان ارائه کرد و ضمن تشکر از فرماندار شهرستان، خواستار همکاری شهرداران تابعه شهرستان با مجری طرح جهت پیشبرد پروژه شد.

در انتها نیز غلامرضا گیل چالانی فرماندار شهرستان ماسال بر همکاری در اجرای پروژه تاکید و دستورات لازم را در این خصوص صادر کردند.

نظر شما