شناسهٔ خبر: 45338592 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان؛

نهمین دوره از مسابقات مناظره دانشجویی کشور به میزبانی کردستان در حال برگزاری است

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان با اشاره به برگزاری نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی به صورت مجازی گفت: مرحله استانی نهمین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی از ۴ بهمن آغاز و تا ۸ بهمن در استان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -
مجید آوج در گفت‌وگو با مفداکردستان، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و  حفظ سلامت دانشجویان مسابقات مناظره دانشجویی امسال به صورت مجازی در حال برگزاری است.
وی در مورد جزئیات این مناظره تصریح کرد: مرحله استانی نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی از ۴ بهمن ماه در استان کردستان آغاز و تا چهارشنبه هشتم بهمن‌ماه ادامه دارد.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان اذعان داشت: مسابقات مناظرات دانشجویی فرصتی برای یادگیری بهتر،افزایش روحیه انتقادپذیری، افزایش فن بیان و قدرت سخنرانی در جمع را به دانشجویان القا خواهد کرد.
وی از حضور هشت تیم از دانشگاه‌های مختلف استان کردستان در این دوره از مسابقات مناظرات دانشجویی خبر داد و ادامه داد: این هشت تیم روز در چهارم بهمن ماه ۴ مناظره را به صورت مجازی برگزار کردند.
آوج یادآور شد: مرحله نیمه‌نهایی و نهایی نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی روزهای دوشنبه، ششم بهمن‌ماه و چهارشنبه، هشتم بهمن‌ماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد و تیم برگزیده به مرحله منطقه‌ای این دوره از مسابقات راه خواهد یافت.
وی در پایان گفت:دانشجویان در این مناظره به بررسی شبکه های اجتماعی موجب سست شدن بنیان خانواده می شود،کاهش احساس مسئولیت اجتماعی میان دانشجویان،علت اصلی رکود تشکل های سیاسی  دانشجویی است،اظهارات متهمین اقتصادی باید کاملا علنی و بدون محدودیت به اطلاع مردم برسد،برگزاری مناظره های تلویزیونی میان نامزدهای انتخابات،انتخاب آگاهانه مردم را تسهیل کرده است،معرفی اعتیاد بعنوان یک بیماری،قبح آن در جامعه را کاهش داده است  وگسترش خصوصی سازی و بازار آزاد موجب توسعه اقتصادی کشور می شود می پردازند.
گفتنی است، تیم دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز در این  مناظره حضور دارند.

نظر شما