شناسهٔ خبر: 45277211 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سپاهان - صنعت نفت| پیش به سوی صدر جدول لیگ

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال روز دوشنبه ۶ بهمن ماه با ۳ دیدار به پایان می‌رسد که تیم فوتبال سپاهان اصفهان در آبادان به مصاف صنعت نفت خواهد رفت.

سید‌رضا مهدوی قضاوت این دیدار را برعهده دارد و امیررضا آشور‌ماهانی، احد سلطانی و حسین مرادی وی را در این امر همراهی می‌کنند، علی ابراهیمی و یعقوب آشوری نیز داور‌های کنار دروازه هستند؛ ناظر داوری این بازی هم حیدر شکور است.

طلایی‌پوشان سپاهان در حالی پا به این دیدار خواهند گذاشت که در ۶ دیدار قبلی خود در لیگ برتر شکست نخورده‌اند و با کسب ۳ پیروزی و ۳ تساوی خود را در جمع مدعیان قهرمانی در بالای جدول نگه داشتند.

صنعت نفت آبادان نیز با آمادگی بالایی میزبان سپاهان است و شاگردان پورموسوی در ۹ هفته گذشته لیگ برتر تنها یک شکست در کارنامه دارند و خود را بالاتر از مدعیانی چون تراکتور و فولاد می‌بینند.

شاگردان محرم نویدکیا در سپاهان با ۵ پیروزی، ۴ تساوی و ۲ شکست و کسب ۱۹ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی هستند؛ صنعت نفت نیز ۶ برد، ۳ تساوی و ۲ شکست در کارنامه دارد و با ۲۱ امتیاز دوم است.

با توجه به این‌که استقلال در بازی روز گذشته مقابل سایپا متحمل شکست شد و ۲۲ امتیازی باقی ماند، سپاهان و صنعت نفت این شانس را دارند تا با پیروزی در این بازی حساس خود را به صدر جدول رده‌بندی برسانند.

سپاهان فصل قبل در بازی هفته یازدهم در آبادان به مصاف صنعت نفت رفت و با نتیجه سنگین ۴ بر ۲ متحمل شکست تلخی شد؛ طلایی‌پوشان در بازی برگشت اما موفق شدند در نقش‌جهان با نتیجه یک بر صفر این تیم را شکست دهند.

در تاریخ بازی‌های این ۲ تیم سپاهان در ۹ بازی به پیروزی دست پیدا کرده، صنعت نفت آبادان هم در ۴ دیدار برنده بوده و ۶ بازی هم با تساوی به پایان رسیده است؛ بهترین برد سپاهان مقابل صنعت نفت نیز با نتیجه ۴ بر صفر بوده است.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج۲۰/

نظر شما