شناسهٔ خبر: 45245039 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

راه ۱۱۲ روستای شهرستان خلخال بازگشایی شد/برف روب در گردنه الماس مستقر شد

رییس راهداری شهرستان خلخال گفت: راه ۱۱۲ روستای شهرستان خلخال بازگشایی شده و تنها راه ۳۰ روستا مسدود است که تلاش راهداران برای بازگشایی راه‌های این روستاها ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معروف خسروی صبح امروز در بازدید از عملیات برف‌روبی در محورهای مواصلاتی شهرستان خلخال اظهار کرد: راه ۱۱۲ روستای شهرستان خلخال بازگشایی شد.

وی افزود: بارش برف سنگین در شبانه روز گذشته راه ۱۴۰روستا را مسدود کرده بود که از اولین ساعات بارش برف تا بامداد امروز راه ۱۱۲روستا بازگشایی و تنها راه ۳۰روستا مسدود است که راهداران برای بازگشایی راه‌های این روستاها ادامه دارد.

 

رئیس راهداری شهرستان خلخال از نجات جان یک زن باردار در روستای لرد از توابع بخش شاهرود خلخال خبر داد و بیان کرد: با توجه به بارش برف سنگین در راه‌های روستایی با تلاش راهداران و همکاری نیروهای فوریت پزشکی این مادر باردار با بازگشایی راه روستای لرد و میانرودان  به بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال انتقال یافت.

وی ادامه داد: همچنین شب گذشته با تماس اهالی روستای کالار  و گزارش وضعیت اضطراری  یک فرد از اهالی این روستا، راه روستای آقبلاغ و راه روستای کالار ساعاتی پیش بازگشایی شد و بیمار بدحال این روستا با یک دستگاه آمبولانس به شهر خلخال انتقال یافت.

 

خسروی گفت: محور خلخال به اسالم تیغه زنی و برفروبی شده و با توجه به ارتفاع برف، یک دستگاه برف‌روب در کیلومتر ۲۰ جاده خلخال به اسالم  استقراریافته و در حال برف‌روبی اطراف جاده است.   

انتهای پیام/3463/و

نظر شما