شناسهٔ خبر: 45201121 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

با همکاری مرکز قرآن و حدیث؛

مسابقه غیرحضوری حفظ قرآن کریم در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود

حوزه/ مسابقه مقدماتی حفظ قرآن کریم سومین جشنواره قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با همکاری مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس بانوی کرامت در شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها حرم مطهر برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه، ثبت‌نام سومین جشنواره قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ویژه طلاب خواهر و خانواده‌های طلاب برادر، با همکاری مرکز قرآن و حدیث کریمه در رشته‌های حفظ، مفاهیم، قرائت، اذان، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه به پایان رسید که دو هزار و ۵۰۰ نفر در این جشنواره نام‌نویسی نهایی کردند.

بر اساس این گزارش: بیش از ۱۰۰۰ خواهر و نزدیک به ۲۰۰ فرزند پسر طلاب برادر در مرحله مقدماتی رشته حفظ قرآن کریم در ۶ سطح ۱، ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۳۰ جزء برای سه گروه طلاب خواهر، همسر و فرزندان دختر طلاب و همچنین فرزندان پسر طلاب شرکت کرده‌اند که پس از اعلام نتایج مرحله مقدماتی در ۵ بهمن‌ماه، تعداد ۴۰۰ نفر به مرحله نهایی جشنواره که در دهه فجر برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند.

این مسابقه به صورت غیر حضوری با حضور ۶ استاد آقا و ۱۴ استاد خانم در مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها در شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار می‌شود و این اساتید با تماس تلفنی با ثبت نام کننده ها و ارتباط همزمان تصویری از طریق سامانه آموزش آنلاین از متقاضیان آزمون می‌گیرند.

نام نویسی در سومین جشنواره قرآن و عترت ویژه طلاب از نیمه دوم مهرماه آغاز شد و با یک دوره تمدید تا ۲۵ دیماه ۹۹ ادامه داشته است که مسابقه مرحله مقدماتی در رشته حفظ بلا فاصله پس از اتمام نام نویسی برگزار و پس از راه یابی برگزیدگان به مرحله نهایی، مرحله نهایی جشنواره به همراه دیگر رشته ها در دهه فجر ۹۹ برگزار خواهد شد.

نظر شما