شناسهٔ خبر: 45112834 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

باشگاه ذوب‌آهن: از رحمان رضایی حمایت می‌کنیم

اصفهان- ایرنا- باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان روز پنجشنبه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با هیچ مربی مذاکره نداشته و از رحمان رضایی سرمربی این تیم حمایت می کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، باتوجه به اظهارات برخی رسانه ها  و مطرح نمودن بعضی اسامی ،گزینه ها و درج شایعاتی  مبنی بر مذاکره  این باشگاه  با برخی مربیان برای هدایت تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان امروز اعلام کرد این باشگاه با مربی دیگری مذاکره نداشته و هیچ گزینه ای برای سرمربیگری تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه مطرح نکرده است.

در بخش دیگر این اطلاعیه آمده است: اسامی و موارد مطرح شده در این مورد تکذیب می شود و مجموعه باشگاه ذوب آهن اصفهان پیرو مصوبات روز گذشته هیات مدیره باشگاه، با استفاده از همه امکانات موجود تمام قد از رحمان رضایی برای کسب نتایج بهتر حمایت می کند.

پیش از این رسول کربکندی عضو هیات مدیره و سخنگوی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن  در گفت و گو با سایت این باشگاه اظهار داشت: جلسه هیات مدیره باشگاه پیرو جلسه روز گذشته، صدرصد فوتبالی بود که یک سری از مصوبات هیات مدیره به رحمان رضایی ابلاغ شد.
 وی افزود: در این جلسه شرایط ادامه همکاری باشگاه با سرمربی تیم فوتبال برای پنج بازی آینده تیم ذوب آهن در لیگ برتر به وی ابلاغ شد.

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: طبق مصوبه هیات مدیره چنانچه در پنج بازی آینده ۱۵ امتیاز کسب کنند علاوه بر پاداش ویژه در سمت خود تاپایان فصل تثبیت خواهند شد و چنانچه در این پنج بازی یازده امتیاز کسب کنند بحث تغییر سرمربی اکنون از دستور کار هیات مدیره خارج خواهد شد.
وی تصریح کرد: بدیهی است طی بازیهای مذکور به روال گذشته از هرگونه حمایتی از وی اعم از جذب هر بازیکنی که مد نظر وی باشد و به لحاظ قانونی منعی نداشته باشد دریغ نخواهیم کرد و همه امکانات لازم را همچنان در اختیار این مربی خواهیم گذاشت.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال باشگاه ذوب‌آهن اصفهان فصل جاری را با هدایت رحمان رضایی بازیکن سابق تیم ملی ایران و ذوب آاهن ،لژیونر سابق ایران در ایتالیا آغاز کرده است.

این تیم در در ۱۰ بازی گذشته هفت امتیاز کسب کرد و در مکان پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

نظر شما